کد خبر: ۱۱۹۳۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
يكي از خنده دار ترين اخبار اين است كه پسر ديكتاتورهاي فاسد و وابسته به اجانب دهه هاي پيش ايران امروز از سوي راديوفردا به عنوان تلاشگر و فعال دموكراسي در ايران معرفي مي شود!
به گزارش 598 به نقل از راديوديروز، يكي از جالب ترين نكات مربوط به راديوفردا حظور عناصر فاسد و كاملا منفور در اين رسانه به عنوان چهره هاي شاخص است !
 
به عنوان مثال افرادي همچون عليرضا نوري زاده يا به قول راديوفردا " شاهزاده پهلوي " و امثالهم هر از چند گاهي با حضور خود در راديوفردا باعث رسوايي و بي آبرويي اين رسانه نزذ ايرانيان مي شوند !
 
 
اما ماجراي ارتباط راديوفردا با رضا ربع پهلوي هم در نوع خود حكايتي دارد !
 
قرزند شاه مخلوع ايران كه با ذليلانه ترين شكل ممكن توسط ۹۸ درصد ايرانيان از كشور فراري داده شد توسط راديوفردا هر از چند گاهي تريبون پيدا مي كند تا از دموكراسي براي ايران سخن بگويد !
 
جاي شگفتي دارد كه راديوفردا از يك سو مدعي دموكراسي است و از سوي ديگر به دنبال احياي خاندان پهلوي كه ديكتاتور هاي بزرگ قرن اخير در ايران بوده اند هم هست ! يعني در واقع ذهن و IQ سياسي راديوفردا آنقدر هم نيست كه تشخيص دهد رابطه و بازسازي خاندان پهلوي و ديكتاوتور هاي سابق ايران به معناي بي آبرويي و روسياهي هر چه بيشتر خود نزد ايرانيان است !
 
در يكي از مصاحبه هاي اختصاصي اخير راديوفردا با رضا ربع پهلوي كه از سوي راديوفردا با لحن و ژست خاصي " شاهزاده پهلوي " خطاب مي شد اين پسر شاه ديكتاتور فراري ايران كه اجدادش زماني حجاب را به زور از سر زنان ايراني برداشت و سال هاي زيادي هم در حق زنان مبارز و مومنه ي ايراني در زندان هاي ساواك بدترين شكنجه ها را هديه مي كرد ، روز جهاني زن را به زنان ايراني تبريك گفت تا مزاح راديوفردا را تكميل كند !
 
پهلوي بدون اشاره به حضور ميليوني زنان ايراني در ۲۲ بهمن در دفاع از انقلاب وضع زنان را در ايران بحراني دانست !
وي به راديوفردا گفت در حال سفر به كشور هاي مختلف دنياست تا مذاكراتي با مقامات آن كشور ها داشته باشد و نسبت به آنچه در كشور مي گذرد هشدار دهد و برنامه ريزي و فعاليت و ... كند !!!
 
اقاي پهلوي شوخي ها و مسخره برازي هاي خود را تكميل كرد و گفت وي در تلاش است تا به مردم در مقابله با نظام كمك كند تا حكومت مجددا دست مردم بيفتد !!!
 
يعني به نظر ايشان سال ۵۷ حكومت از دست پدرش ( يعني همان مردم !! ) خارج شده و هم اكنون دوباره بايد به مردم ( يعني خاندان پهلوي !!‌) برگردد !
 
اين آقا كه اكثر قريب به اتفاق خانواده اش از افسردگي هاي شديد و بيماري هاي روحي و رواني جدي كه بعضا منجر به خود كشي هم شده است رنج مي برند حرف هايي زده است كه دوستدارانش ( همچون راديوفردا و كاخ سفيد ) را هم نگران كرده كه مبادا وي هم اختلالات رواني داشته باشد ! سخن از آزادي بيان و دموكراسي و حقوق زنان و حكومت مردمي و .... ! آن هم توسط پسر شاه ؟! 
 
حال رضا ربع پهلوي مشكل رواني دارد و فكر مي كند در ايران مردم منتظر وي هستند و براي ورود وي به كشور ثانيه شماري مي كنند !!! 
 
راديوفردا چرا با طناب چنين افرادي خود را رسوا تر و بي آبرو تر مي كند ! راديوفردا اگرچه حقه باز و دروغ گو هست ،‌ در استفاده از سانسور و جعل و تقلب و انحراف افكار عمومي و فريبكاري توانمند هست ، مدافع هر فساد و جنايت و جنايتكاري هست و به طور كلي شرارت و خباثت و سياهي در ذاتش است ... ولي تا اين حد اختلال رواني يا كم بهره اي هوشي نداشته كه با طناب پاره ي پهلوي ها به قعر چاه فاضلاب بي آبرويي و رسوايي سقوط كند !
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها