کد خبر: ۱۱۹۷۸۴
زمان انتشار: ۱۸:۱۰     ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ۵۹۸:
هدف از کشتار شیعیان ایجاد اختلاف و تفرقه در دنیای اسلام است و استکبار به وسیله تشکل های خود ساخته اش همانند طالبان اهداف خود را دنبال می کند و برایشان مهم نیست که میانمار باشد و یا پاکستان و در این گونه موارد گردش کار آمریکایی ها برای چپاول منابع مسلمین صورت می گیرد. مظلومیت کشتار شیعیان بحرین خود ایجاد اقتدار می کند و روسیاهی را برای دولت آمریکا به همراه دارد
حسن کامران عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 در خصوص سکوت مجامع بین المللی در قبال کشتار مظلومانه شیعیان در پاکستان اظهار داشت: سازمان های بین المللی جیره خوار آمریکایی ها هستند و در قبال مسائلی چون کشتار شیعیان در پاکستان ماموریت سکوت دارند و این سکوت معنی دار است.

 نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: دقتی که در ایران یک قاچاقچی به دار آویخه می شود آمریکا فریاد حقوق بشر سر می دهد و همچنین در قبال ضایع شدن حقوق بشر در عربستان و بحرین دوباره سکوت می کند چون نگاه آمریکا سیاسی است و بشر دوستی برای آمریکا معنا ندارد و مشخص است که کشتار شیعیان توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.



وی گفت: هدف از کشتار شیعیان ایجاد اختلاف و تفرقه در دنیای اسلام است و استکبار به وسیله تشکل های خود ساخته اش همانند طالبان اهداف خود را دنبال می کند و برایشان مهم نیست که میانمار باشد و یا پاکستان و در این گونه موارد گردش کار آمریکایی ها برای چپاول منابع مسلمین صورت می گیرد.

حسن کامران با اشاره به شکست حتمی دشمنان در این گونه رفتارها تصریح نمود: مظلومیت کشتار شیعیان بحرین خود ایجاد اقتدار می کند و روسیاهی را برای دولت آمریکا به همراه دارد همان طور که مظلومیت جمهوری اسلامی موجب ایجاد اقتدار نظام اسلامی شده است.

نماینده مردم اصفهان بیان داشت: مجلس شورای اسلامی نسبت به این گونه جنایات عکس العمل نشان داده است و در صورت فراهم شدن شرایط نمایندگانی از مجلس برای بازدید و ابراز همدردی از خانواده های مظلوم پاکستانی که مورد هجوم قرار گرفته اند اعزام خواهند شد.

وی افزود: در روزهای گذشته مردم ایران هم نفرت خودشان را از این گونه اقدامات خصمانه آمریکا و هم پیمانانش اعلام نمودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها