کد خبر: ۱۲۰۲۵۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
زهره طبیب زاده در گفتگو با پایگاه ۵۹۸ عنوان داشت:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: این مخالفت ها صرفا به دلیل است که برخی از جریانات سیاسی در کشور نمی توانند با تفکر جبهه پایداری برخورد کنند، تفکر جبهه پایداری خود را در بین مردم و طرفدارانش پیدا کرده است. تفکر جبهه پایداری اصالت دارد و به دلیل اصالتش شما می بینید که هر روز جریانات دانشجویی چگونه نسبت به این گفتمان اقبال نشان میدهند.
زهره طبیب زاده نوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه 598 در خصوص بداخلاقی های اخیر علیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی اظهار داشت: جبهه پایداری اساساً یک دیدگاه گفتمانی دارد و به هیچ وجه جریانی که صاحب گفتمان باشد قائل به برخوردهای فیزیکی و حذفی برای حذف مخالفانش نیست و این گونه رفتارهای را صحیح نمی داند.

وی افزود: وظیفه جبهه پایداری ایجاد بصیرت در نسل جوان و جامعه  است اما اینکه این بصیرت افزایی توام با یک حرکت سامان یافته باشه برای برخورد مقابله آمیز، بنده صد در صد این مسئله را رد میکنم و فکر میکنم این یک توطئه کاملا حساب شده علیه یک تفکر اصیل و خالص است.



عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با توجه به نسبت های ناروایی که به اعضای این جبهه می دهند بیان داشت: بنده حدود 2 ساعت کمتر از حادثه اعتراضات قم گذشته بود که از طریق خبرگزاری ها مطلع شدم و بلافاصله اظهار نظر کردم و مخالفتم را اعلام نمودم. آقای حسینیان و سایر دوستان جبهه پایداری نیز در همان روز یا فردای آن روز اعلام موضع کردند و مخالفت خود را با این نوع برخورد ابراز کردند.

ایشان با اشاره به تشدید فضا سازی ها علیه جبهه پایداری گفت: این مخالفت ها صرفا به این دلیل است که برخی از جریانات سیاسی در کشور نمی توانند با تفکر جبهه پایداری برخورد کنند، تفکر جبهه پایداری خود را در بین مردم و طرفدارانش پیدا کرده است. تفکر جبهه پایداری اصالت دارد و به دلیل اصالتش شما می بینید که هر روز جریانات دانشجویی چگونه نسبت به این گفتمان اقبال نشان میدهند.

نماینده مردم تهران افزود: من فکر میکنم ترفندی که مخالفان این دیدگاه گفتمانی اصیل عدالت خواه و عدالت محور و ولایت پذیر دارند استفاده از ابزاری های مختلف برای تخریب این جریان است و گرنه ممکن است شما صدها نفر پای سخنرانی یک نفر بنشینند و 10 نفر آنها عکس العمل متفاوت در قبل یک مسئله نشان بدهند.

طبیب زاده تصریح نمود: به نظر بنده انتصاب این قضیه به جبهه پایداری انقلاب اسلامی رفتارهای کاملا سخیف نازلی است که فقط جهت تخریب تفکر اصیل جبهه پایداری است و مردم هم این تیپ افرادی که این جریان سازی ها را می کنند می شناسند و تفکر جبهه پایداری را هم میدانند، جبهه پایداری به علت اتصال به علما و بزرگانی چون علامه مصباح یزدی آنقدر پشتوانه اعتقادی و فکری غنی دارد که نیازی به این کارها ندارد. گفتمان انقلاب اسلامی آنقدر توانایی دارد که با برخوردهای اثباتی جلب آرا کند و نیازی به برخوردهای تخریبی ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۵ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
تشکر ازجبهه پایداری انقلاب اسلامی داریم که با حضور خود ما بسیجی ها و حزب اللهی ها را نسبت به راه انقلابمان مصمم تر می کنند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۹ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
به انتظار ظهور ننشینیم

به انتظار ظهور قیام کنیم

رای ما کاندید جبهه پایداری
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۵ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۰
۱
منظور شما از گفتمان همان گفتمان در حضرت معصومه در 22 بهمنه!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها