کد خبر: ۱۲۱۳۵
زمان انتشار: ۱۶:۴۴     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
خبرهاي فاطميه پشت درب خبرهاي مشايي آتش گرفت
وبلاگ باید کاری کرد نوشت :

خبرهاي فاطميه پشت درب خبرهاي مشايي آتش گرفت

 

نامحرمان نخوانند

اخبار  فاطميه پشت درب خبرهاي مشايي آتش گرفت

 

چقدرخنده داره كه برخي لباس مشكي مي‌پوشند ولي خبرها و عبرت‌هاي حضرت زهرا(س) را پشت درب خبرهاي  "مشايي"  جاي مي‌گذارند

چقدرخنده داره كه برخي رسانه‌ها مانند مسمار درب خانه خضرت زهرا(س)، وسيله اي هستند براي خون دل خوردن مولا.

چقدر خنده داره كه مي‌گوييم از نسل سلمان هستيم ولي به جاي آنكه دقيقاً جاي پاي مولا بگذاريم سعي داريم جلوتر از سخنان مولا حركت كنيم.

چقدرخنده داره كه بر روي شمشير قلم و زبانمان، مهر ولايت پذيري را چسبانده ايم ، ولي با همان شمشير خواسته يا ناخواسته به جنگ با سخنان مولا رفته ايم.

چقدرخنده داره كه با اينكه مولا به ما گوشزد مي‌كند كه مواضع من هماني است كه صراحتاً اعلام مي‌كنم، اما برخي مي‌گويند آقا براي عموم مردم گفته است نه براي من!

چقدرخنده داره كه با وجود انتقاد رهبري در مورد انعكاس سخنانشان از روزنامه‌هي خودي، باز هم اكثر رسانه ‌ها خودشان را معاف مي‌كنند و انگشت اتهام را به روي ديگر رسانه ها نشانه مي‌رود.

چقدرخنده داره كه با اينكه رهبر صراحتاً اعلام مي‌كنند كه قضيه "مصلحي" قضيه اي كوچك بود و نبايد به آن دامن زد اما بسياري از رسانه ها به حكم ولايت، تيتر اول خبرشان را به اين قضيه اختصاص دادند.

چقدرخنده داره كه با وجود تأكيد رهبري بر حفظ آرمش و دوري از القاي  حاكميت دوگانه، باز هم بسياري از رسانه ها سعي دارند طوري  وانمود كنند كه بين دولت و رهبري  فاصله افتاده است.

چقدرخنده داره كه رسانه ها براي  افشاي فساد و يا مشكلات اخلاقي و سياسي افراد رقابت نفس گير دارند و براي اينكه كدام سايت اين خبر را اول كار كرده است سر و دست مي‌شكانند!

چقدرخنده داره كه با اينكه مي‌دانيم فاصله حق و باطل چهار انگشت است و آبروي مؤمن از كعبه هم حرمتش بيشتر، اما بسياري از خبرها و تحليل ها را بدون صحت و سقم و فقط به اعتبار آنكه با اهداف و سلايق رسانيمان  همسو است منتشر مي‌كنيم.

چقدرخنده داره كه برخي افراد، اعتبار سخنان رهبري مبني بر اينكه مسائل را اصلي و فرعي كنيم، را فقط يك هفته مي‌دانند و بعد از مدتي كوتاه مسائل فرعي  جاي مسائل اصلي را مي‌گيرد.

چقدرخنده داره كه با اينكه رهبر مدام بر بيداري اسلامي به عنوان اصلي ترين اتفاقي كه در حال رخ دادن است سخن مي‌گويند، اما بازهم تيترهاي  تفرقه انگيز و جناحي در صفحه اول برخي از رسانه‌ها را آلوده كرده است.

چقدر خنده داره که منبع خبرهای رسانه های دشمنُ رسانه های به ظاهر دلسوز هستند.اي كاش سخنان رهبري را بر سلايق تعصب . حب و بغض‌هايمان ترجيح مي‌داديم.

چقدر خنده دار  كه فقط گوشه‌اي از سخنان مولا را گوش مي‌دهيم و براي شنيدن ديگر سخنانش، گوش هايمان را به اسم مصلحت به نشيدن وادار مي‌كنيم. 

چقدرخنده داره كه با اينكه مولا ما را به اخلاق مداري،  گسترش معنويت و اعتقادات و پرهيز از غيبت و تهمت در رسانه ها تأكيد مي‌كنند، اما خبرهاي اخلاقي و معرفتي  جايي در صفحه اول رسانه ها ندارد.

چقدرخنده داره كه اگر خبري راجع به راهكارهاي امربه معروف، راهاي مبارزه با شيطان، راهاي حضور قلب در نماز و... را به روزنامه يا خبرگزاري ارسال كنيم، اگر آشنا داشته باشيم فوق زيادش آن خبر در جزييترين قسمت آن رسانه درج مي‌شود.

چقدرخنده داره كه من مجبورم براي جذب خواننده از تيتر سياسي استفاده كنم و چقدر خنده داره  كه شما براي آنكه تيتر اين مطلب رنگ و بوي سياسي داشت  بر روي اين گزينه كليك كرده‌ايد.

ميِترسم از روزي كه براي تك تك كلماتي كه در خبرهايمان منتشر مي‌كنيم از سوي دادگاه الهي محاكمه شويم.

ميترسم از زماني كه خبرهايم تيري باشد بر قلب مولا.

مي‌ترسم از زماني كه  بين قرآن و مولا  و انتخاب يكي از آن دو مردد شوم.

مي‌ترسم از زماني كه پرچم اسلام به دستم باشد ولي در سپاه دشمن بازي كنم.

خدايا ما را از خوارج قرار مده..

به اميد آنكه اخلاق ناب محمدي در سيره رسانه‌هاي ما حاكم شود.

با تبعيت از خورشيد  ولايت، به اميد خدا بيداري اسلامي را تا قلب اروپا پيش خواهيم برد

 

حسن عبدالصمد


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها