کد خبر: ۱۲۲۰۲۷
زمان انتشار: ۱۵:۱۱     ۰۳ فروردين ۱۳۹۲
سفره هفت سين به هر شكلي كه باشد زيباست اما زيباتر از آن ورزشي بودن اين سفره است.
به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ سفره هفت سين به هر شكلي كه باشد زيباست اما زيباتر از آن ورزشي بودن اين سفره است.
سفره اي كه اين بار به دست اهالي فوتبال و ورزش دوستان انداخته ميشود.

وسايل لازم براي تهيه يك سفره فوتبالي شامل سوت، سكه، سكوي ورزشگاه، ساك ورزشي، ساق بند، ساعت داور و سبزه كه همان چمن و زمين ورزشگاه است.
سوت: نماد اخطار و آغاز و پايان است.

ساعت: نماد نظم و وقت شناسي و شروع و آغاز بازي براي رسيدن به پيروزي و صعود است.
سكو: نماد تشويق، اعتراض، هيجان و برانگيخته شدن احساسات هواداران.
ساق بند: پاشنه آشيلي است براي جلوگيري از هرگونه صدمه.
ساك ورزشي: همانند توشه اي مي ماند كه تندرستي و سلامت را براي فوتبالي ها به ارمغان مي آورد.
سكه: به عنوان نمادي از شانس و اقبال قمار بازي است.
سبزه: نيز نمادي است از سرسبزي و طراوت كه باعث سرزندگي فوتبالي ها مي شود.

هواداران با حضور در ورزشگاه و نشستن بر روي سكوها تيم مورد علاقه خود را تشويق مي كنند بازيكنان هم با ساك هاي ورزشي شان وارد رختكن مي شوند لباس خود را عوض مي كنند اما اين بار آنها با ساك ورزشي از رختكن بيرون مي آيند و دليل آن هم سفره هفت سين فوتبالي است كه يكي از ملزومات اين سفره ساك ورزشي است. داور به زمين بازي مي آيد لحظه به لحظه به ساعتي كه در دستش دارد نگاه مي كند، ثانيه ها به كندي سپري مي شوند اما بالاخره زمان تحويل سال 92 فرا مي رسد داور با انداختن سكه به هوا زمين تيم ها را مشخص مي كند بازيكنان هر تيم به زمين خود مي روند اما اين بار به جاي بازي با نشستن بر روي سبزه يا زمين منتظر تحويل سال هستند. ساك ورزشي نيز كه توشه اي است براي بازيكنان در كنار آنها قرار دادن، ساق بندهايشان را مي پوشند داور نيز با دميدن سوت لحظه تحويل سال را به فوتبالي ها مژده مي دهد.

علاوه بر اين مواردي كه در سفره هفت سين فوتبالي داريم مي توانيم سين هايي همچون سنگربان و سنگ اندازي توسط تماشاگرنماها به اين سفره هفت سين اضافه كنيم كه به دليل شي نبودن از حضور آنها در اين سفره خودداري كرديم به خاطر هجمه اي كه در سال 91 برخي از مديران و مربيان فوتبال نسبت به داوران وارد كردند سعي كردم تا هفت سين ما از وسايل داوري انتخاب كنيم تا خدمتي به جامعه داوري كرده باشيم اميدوارم سال پيش رو براي داوران ما سالي توام با قضاوت هاي عادلانه و درست براي تيم هاي ليگ برتر باشد.

سال 92 بنابر تقويم مغولي سال مار نام گرفته است اميدواريم اين سال سالي باشد كه به دور از هرگونه بداخلاقي چه از سوي هواداران و چه دست اندر كاران فوتبالي و شاهد حرف هاي نيش گونه آنها در مورد يكديگر نباشيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها