کد خبر: ۱۲۲۱۱۳
زمان انتشار: ۱۶:۵۵     ۰۴ فروردين ۱۳۹۲
با تشدید محدودیت‏های ترافیکی در محور پرتردد تهران ـ مازندران، جاده آب‏اسک به رودهن نیز یک‏طرفه شد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، پلیس‌راه کشور به منظور تسهیل در عبور و مرور و کنترل راه‏های محور مواصلاتی مهم تهران ـ مازندران، از ساعت 15 بعد از ظهر امروز، محدودیت جدیدی را در این محور اعمال کرد.

بر این اساس، تردد خودروها از آب‏اسک تا رودهن با تصمیم أتخاذ شده از سوی پلیس‌راه، به صورت یک‏طرفه انجام خواهد شد و رانندگان موظف به رعایت این محدودیت ترافیکی شده‏اند.

طرح یک‏طرفه‏سازی تردد در محور آب‏اسک تا رودهن بر پایه گزارش‏های دریافتی خبرنگار فارس در شرق استان تهران از پلیس‌راه، تا ساعت 24 امشب ادامه می‏یابد.

احتمال اجرای طرح یک‏طرفه‏سازی تردد در محور آب‏اسک تا رودهن در روزهای آینده نیز وجود دارد.

جاده هراز از حد فاصل دو شهر بومهن و رودهن از جاده فیروزکوه منشعب شده و پس از عبور از بالادست دره مشاء، آبعلی، گردنه امامزاده هاشم، پلور، آب‌اسک، رینه و لاریجان را پشت سر می‌گذارد و در نهایت به شهر آمل متصل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، از ساعت 13 ظهر امروز با اعمال محدودیت‏های ترافیکی در محور ارتباطی تهران ـ مازندران، تردد در بخشی از جاده پرترافیک هراز محدود شده بود و از ساعتی پیش، تردد انواع وسیله نقلیه در مسیر رودهن به آمل نیز ممنوع شد.

پیگیری‏های خبرنگاران خبرگزاری فارس و تماس تلفنی با پلیس راه محور هراز در محدوده شرق استان تهران حاکی است که از ساعتی پیش، محدودیت‏های جدید ترافیکی در محور ارتباطی تهران ـ مازندران صورت اجرایی به خود گرفته است.

در همین راستا، تردد انواع وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدود شده بود و هم‏اینک نیز تردد انواع وسیله نقلیه در مسیر رودهن به آمل نیز ممنوع شده است.

این ممنوعیت حداقل تا ساعت 24 امشب، چهارم فروردین‌ماه ادامه می‏یابد.

محور هراز در چهارمین روز از بخش نخست تعطیلات نوروزی، از صبح امروز ترافیک سنگینی به خود دیده است و هم‏اکنون شاهد تردد شمار زیادی از خودروها در مسیر تهران ـ مازندران هستیم اما این در حالی است که ترافیک و حجم خودروهای عبوری در این مسیر در روز گذشته نسبت به روز ماقبل آن کاهش یافته بود.

بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار فارس و تماس تلفنی با پلیس راه محور هراز در محدوده شرق استان تهران، این محور ارتباطی و جاده مواصلاتی مهم کشورمان که تهران را به نوار شمالی ایران وصل می‏کند، در چهارمین روز از بهار سال 92 شاهد ترافیک ‏سنگین و پرحجم خودروهای عبوری است.

محور هراز خصوصاً در محدوده امامزاده هاشم (ع) دماوند دارای ترافیک قابل توجه و بسیار سنگینی است و خودروها در این محدوده به آرامی و با نظارت مأموران راهداری و پلیس راه در حال تردد هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها