کد خبر: ۱۲۲۲۵۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۰۶ فروردين ۱۳۹۲
یادداشت دکتر مهدی کوچک زاده پیرامون شعار سال ۹۲:
شاهد این ادعا همه حماسه آفرینی هایی است گه تا کنون ملت کرده است. در عرصه همه آن حماسه ها کسانی جلودار بوده اند که ایثارگرانه خطابشان به پیروانشان و افراد تحت امرشان "بیا جلو برادر" بوده نه "برو جلو برادر"! کسانی هم که در این سالها شاهد مال اندوزی دست اندرکاران بوده و علیرغم داشتن امکان نهی از منکر به خاطر حفظ جایگاه و موقعیتشان بر آن خباثتها و خیانتها چشم بسته اند و ترک فریضه امر به معروف و نهی از منکر کرده اند شریک جرم آنها بوده و لیاقت جلوداری این ملت حماسه آفرین و ایثارگر را ندارند.
به گزارش پایگاه 598، دکتر مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به منظور تبیین شرایط تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در یادداشت کوتاهی به ین موضوع پرداخته است که متن یادداشت مذکور که در اختیار پایگاه 598 قرار گرفته است در ادامه می آید.

ملتی که پیرو مذهب حماسی شیعه است و به امام حماسه آفرین کربلا عشق می ورزد و با تاسی به ثارالله و تحت هدایت روح الله و نائبش، خود خالق حماسه های خونین پانزده خرداد و هفده شهریور و 22 بهمن و سیزده آبان و دفاع مقدس 8 ساله و برائت از مشرکین و . . . و نه دی بوده است و الگوی حماسه های لبنان و فلسطین و . . . . شده است و به دلیل همین ارادتش به امام عدالت و عشق و آزادی، مورد بغض و کینه یزیدیان زمان و شیطان بزرگ است و برای بقایش نیازمند خلق حماسه های عاشورایی و کربلایی در همه زمانها و همه زمین هاست و اصولا رمز بقایش در حسینی ماندن است، یقینا حماسه اقتصادی و سیاسی را نیز تحقق خواهد بخشید اگر:

1- "امرا و علمای ملت" در عرصه اقتصاد جلوتر از ملت در مصرف و استفاده از منابع، از اسراف و  تبذیر که کار برادران شیطان است بپرهیزند و برخورداری بیشتر از آنچه مردم متوسط و پایین جامعه از آن برخوردارند را بر خود حرام کنند و به جای طعمه انگاشتن پست و مقام ها ، مجاهدانه در فکر و تلاش برای برنامه ریزی و رفع مشکلات ملت مجاهد در حال نبرد با یزیدیان باشند و در رنج و سختی ها با ملت همراه و همدل باشند.

2- و اگر همان "علما و امرای ملت" در عرصه سیاست انصاف پیشه کنند و برای کسب قدرت، زبان به دروغ و تهمت به مومنین و انقلابیون و ضعفا و بی تریبون ها از یکسو و تملق و تمکین اقویا و آقازاده ها و سایت و سازمان و خبرگزاری دارها و . . . از سوی دیگر نگشایند و اطرافیان و اذنابشان را هم از این رذیله اجتماعی و سیاسی به جد منع کنند و وحدت ملت (و نه ائتلاف احزاب و چند بعلاوه چندهای ... ) که رمز پیروزی بود را بر باد ندهند.

شاهد این ادعا  همه حماسه آفرینی هایی است گه تا کنون ملت کرده است. در عرصه همه آن حماسه ها کسانی جلودار بوده اند که ایثارگرانه خطابشان به پیروانشان و افراد تحت امرشان "بیا جلو برادر"  بوده نه "برو جلو برادر"!

امروز و هر روز دیگر هم کسانی لیاقت جلوداری این ملت عاشورایی و حماسه آفرین در همه قوا و پست ها را دارند که به تبعیت از مولا و رهبرمان خود با ایثار و از خود گذشتگی حماسه آفرین باشند، و خود از پیروانشان تشنه تر باشند! نه زمین داران و سرمایه داران و . . . . فرزندان و برادران و خاندان آنها و مرفهان بی درد ! و نه کسانی که از منابع و سرمایه های این ملت نجیب طی سالهای پس از انقلاب به اسم گسترش کشاورزی و ترویج فرهنگ و  . . . به زمینها و ساختمانها و املاک و موسسات و آلاف و الوف رسیده اند و از محل همان اموال نامشروع در صدد کسب قدرت سیاسی اند تا باز از آن طریق اضعاف آنچه را هزینه کسب قدرت سیاسی کرده اند دوباره از منابع و سرمایه ها و دسترنج این ملت سلحشور گردآورند!

کسانی هم که در این سالها شاهد مال اندوزی دست اندرکاران بوده و علیرغم داشتن امکان نهی از منکر به خاطر حفظ جایگاه و موقعیتشان بر آن خباثتها و خیانتها چشم بسته اند و ترک فریضه امر به معروف و نهی از منکر کرده اند  شریک جرم آنها بوده و لیاقت جلوداری این ملت حماسه آفرین و ایثارگر را ندارند.

انشاالله ملت در انتخابات پیش رو که در سال حماسه سیاسی و اقتصادی به وقوع خواهد پیوست کسی را به ریاست جمهوری برخواهند گزید که خود با پیروی عملی از اسلام ناب محمدی، حماسه آفرین و تشنه لب عرصه های مجاهدت اقتصادی و سیاسی بوده و آماده شهادت در این مسیر ایثارگرانه از فرط تشنگی باشد! نه از جرگه مرفهان بی دردی که قیل و قال دینداری و مردم دوستیشان گوش فلک را کر کرده و بر گرده مردم با وقا و مظلوم و سلحشور در عمل خود اسلام آمریکایی را ترویج می کنند. قطعا چنین فردی خواهد توانست با شجاعت از مردم بخواهد که به دنبال او خطر کنند و جلو بیایند و حماسه ای دیگر بیافرینند . انشاالله!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۰ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۲
۶۹
۰
. مبنای عمل انقلابی در ایران بر اساس این مفهوم فهمیده می شود که «پیشرفت فقط از مسیر مقاومت ممکن است» و این جمله برای تکنوکرت ها دقیقاً واژگون می شود: «پیشرفت فقط از مسیر سازش ممکن است». امروز که لطمه های اقتصادی تحریم ها بیشتر احساس می شود البته تکنوکرات ها خوشحالند و بر اثبات تئوری خود بیشتر تاکید می کنند. در حالیکه این لطمه ها ناشی از سهل انگاری و روش های غربگرایانه در طی ۱۶ سال حاکمیت آنهاست
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۱ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
سلام :
آقای دکتر ، طوری مطلب نوشته ای و یا موضوع را مطرح میکنی که انگار تا به حال به شعار و اهداف مطرح در شده در مطالب کاندیدا ها ی قبلی توجهی نداشته ای .
برادر محترم این حرف هائی را که شما گفته ای به مراتب داغ تر و آرمانی تر توسط همه کسانی که قصد مؤفقیت در کسب آرا مردم را دارند گفته شده است.
متآسفانه شما باز هم علت را نشناخته اید .
شما ها که دارای موقعیت قانونی و یا احیاناً جایگاهی در مراجع تصمیم گیری و تصمیم سازی هستید ، بجای یافتن معلول بروید به دنبال علت اشکال و منابع تخلف را شناسائی کنید و از بین ببرید .
برای نمونه ، یکی از منابع عظیم و خطرناک در امر سؤ استفاده اقتصادی وجود تشکیلات و روال جاری بر موضوعی کاملاً پنهان از نظر ها یعنی نحوه بر گزاری مناقصات و مزایده های تشکیلات دولت و زیر مجموعه دولتی و حکومتی است .
برای جلو گیری از سؤ استفاده های اقتصادی و همچنین ممانعت از ایجاد قدرت در قدرت، باید در ساختارنحوه تقاضا ی برگزاری و حتی اجرای مناقصات و مزایده ها باز نگری شده و اصولاً یک سازمان جدا گانه و خارج از حیطه کنترلی دستگاه های اجرائی و یا متقاضی بر گزاری مناقصه و مسئولیت این امر مهم را عهده دار باشد ( مثلاً سازمانی با در مقام و یا موقعیت معاونت ریاست جمهوری )
بلی برادر بگردید به دنبال علت مشکل و الا از این شعار ها داغتر ، قبل از شما خیلی ها آمدند و گفتند و رفتند و هیچ کس هم تا به حال نیامده است که وعده های جور دیگری را به مردم داده باشد .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۳ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۲
۰
۱
خدمتگزار بی ادعا و بسیجی جانباز دکتر سعید جلیلی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها