کد خبر: ۱۲۲۴۷۶
زمان انتشار: ۱۸:۵۶     ۰۸ فروردين ۱۳۹۲
عضو شورای سیاست گذاری دهمین کنگره بین المللی ره آورد سرزمین نور از حضور نمایندگان 28 کشور خارجی برای شرکت در این کنگره خبر داد.

به گزارش 598، یعقوب سلیمانی در گفتگو با خبرگزاری مهر اظهار کرد: دهمین کنگره بین المللی ره آورد سرزمین نور امسال با شرایط و حال و هوای دیگری در شلمچه برپا شده است.

وی با اشاره به حضور بیش از پنج هزار نفر در این کنگره گفت: نمایندگان 28 کشور خارجی برای حضور در این کنگره به خوزستان وارد شده اند.

سلیمانی تصریح کرد: : نماینده کشورهای هند، مالزی، کانادا، پاکستان، عربستان، ترکیه، عراق، چین، سریلانکا، تاجیکستان،میانمار، مراکش، ماداگاسکار،تانزانیا، سومالی، قزاقستان، گرجستان، ازبکستان، ترکمنستان، افغانستان، کنیا، تایلند، اندونزی، کامبوج، نیجریه، کنگو، الجزایر و سودان در کنگره بین المللی رهاورد سرزمین نور حضور دارند.

وی با اشاره به اقدام همسر اوباما در اهدای جایزه اسکار به دست ‌اندرکاران فیلم ضد ایرانی آرگو افزود: در این راستا در پایان این کنگره با اهدای جایزه باروت خیس به همسر اوباما به دلیل نشان دادن ماهیت واقعی جوایز اسکار از وی تجلیل می شود.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج کشور همچنین به ارسال دعوتنامه به سفیر سوئیس به منظور شرکت در این کنگره به نمایندگی از همسر اوباما اشاره کرد و گفت: به رغم ارسال دعوت نامه های متعدد اما پاسخی از سوی سفارت دریافت نشد.

وی افزود: به این ترتیب در صورت عدم حضور سفیر سوئیس یا نماینده ای از وی،  جایزه باروت خیس از طریق پست به همسر اوباما اهدا می شود.

دهمین کنگره بی المللی رهاورد نور امروز  در شلمچه آغاز به کار کرد و به مدت سه روز  ادامه خواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها