کد خبر: ۱۲۲۶۹۰
زمان انتشار: ۰۱:۱۶     ۱۱ فروردين ۱۳۹۲
سردار نقدی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بزرگترین حماسه سیاسی امسال سقوط امپراطوری آمریکا و نمایان شدن چهره ظالم این کشور برای تمام دنیا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي پیش از ظهر شنبه در کنگره بین المللی ره آورد سرزمین نور در شلمچه عنوان کرد: سرزمین های نور مقدس است زیرا بهترین جوانان این کشور برای دفاع از خاک ایران جان خود را در کف دست قرار دادند و در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

وی افزود: حضور در این مناطق که یادآور دلاوری و شجاعت رزمندگان اسلام است بی شک برای هر فردی در این موقع از سال یک نعمت است.

سردار نقدی عنوان کرد: از طرفی این مناطق یادآورد ظلم و تجاوز استکبار به کشورهای مستقل است به همین دلیل اینجا دادگاهی زنده برای رسیدگی به جنایت های قاتلان اصلی در جهان است.

وی در ادامه به جنایتهای آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: این کشور اکنون به خیال خام خود می تواند با چند گفتگو در عرصه دیپلماتیک، سرپوشی بر جنایتهای خود علیه ملت ایران قرار دهد ولی بی شک تکلیف آمریکا روشن زیرا این سرزمین های دفاع مقدس و راهی که شهدا رفته اند ثابت می کند که آمریکا دشمنی همیشگی برای ایران و این کار آنها امروز نوعی قرآن بر سر نیزه قرار دادن است ولی ما ملت ما این حربه ها را باور ندارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: اوباما رئیس جمهور آمریکا که عنوان می کند می خواهد با ایران مذاکره کند و به عبارتی وعده تغییر را به ملتش داد در مدتی که بر مسند ریاست جمهوری آمریکا نشسته اند کدام سیاست خصمانه آمریکا در دنیا را تغییر داده است؟
 
سردار نقدی، رئیس جمهور فعلی آمریکا را منافق ترین رئیس جمهور تاریخ این کشور دانست و گفت: اوباما از طرفی برای ایران برای حل مسئله هسته ای کشورمان نامه می نویسند ولی وقتی ترکیه و برزیل چند سال قبل در توافقی برای حل مسئله هسته ای ایران، پیش قدم شدند و قراردادی منعقد شد رئیس جمهور آمریکا بسیار منافقانه عمل کرد و بر خلاف وعده هایش رفتار کرد.

وی اوباما را رئیس جمهوری عنوان کرد که جز خیانت در حق ملت ایران کاری نکرد و گفت: وی در پیام نوروزی خود سلامش را با صورت فارسی و با «درود» آغاز می کند ولی در عمل به صورت عبری و با زبان اسرائیل رفتار می کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امروز استکبار ضعف و ناتوانی خود در برابر اراده ملت ایران را عرصه هنر کشانده است، تاکید کرد: در حالی که غربی ها ادعا دارند جایزه اسکار یک جایزه صرفا هنری است ولی همه در مراسم اخیر اسکار متوجه شده اند که این جایزه کاملا سیاسی و بی مایه است و زیر نظر کاخ سفید اداره می شود زیرا به فیلمی بی ارزش هدیه می شود.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه اگر ما میلیاردها تومان خرج می کردیم قادر نبودیم ماهیت اصلی و سیاسی جایزه اسکار را برای مردم دنیا نشان دهیم، عنوان کرد: کاری که میشل اوباما کرد و اسم فیلم برنده جایزه اسکار را از کاخ سفید قرائت کرد به خوبی ماهیت سیاسی بودن این جایزه را برای مردم دنیا نشان داد و به عبارتی کاخ سفید با این کار خود به صورت ناخواسته به ما خدمت کرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به سال حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: بی شک بزرگترین حماسه سیاسی امسال سقوط امپراطوری آمریکا و نشان دادن چهره ظالم این کشور به همه دنیا خواهد بود.

در کنگره سرزمین نور که دهمین سال برگزاری آن را تجربه می کنیم، قرار است یک حرکت نمادین صورت گرفت و آن اهدای جایزه «باروت خیس» به همسر اوباما به دلیل پرده برداری از سیاسی بودن سینمای هالیوود و جایزه اسکاری که فیلم سیاسی «آرگو» است.

بیش از 260 نفر از نمایندگان 30 کشور جهان در اختتامیه کنگره سرزمین نور در شلمچه شرکت کردند تا شاهد اهدای این جایزه بین المللی به همسر اوباما باشند. از خبرنگاران داخلی و خارجی هم دعوت شده است تا این مراسم را پوشش خبری دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
javad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۸ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
مرگ بر آمریکا
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها