کد خبر: ۱۲۳۱۸۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۱۷ فروردين ۱۳۹۲
ماموران پلیس آگاهی استان فارس پسر بچه 16 ساله را از چنگال آدم‌ربایان آزاد کرده و اعضای باند آدم ربایی را دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سجادیان با اعلام این خبر گفت: 19 اسفند ماه سال 91 پسر بچه 16 ساله در یکی از محله های شمالی شیراز به منزل مراجعه نکرده و افرادی با خانواده وی تماس و اعلام می‌کنند که فرزند آنها را گروگان گرفته و در قبال آزادی وی مبالغی وجه نقد مطالبه کردند.

وی اظهار کرد: پس از اطلاع پلیس، شناسایی و دستگیری آدم ربایان در دستور کار پلیس آگاهی فارس قرار گرفت و تحقیقات در این خصوص آغاز شد که با انجام سه هفته اقدامات اطلاعاتی،‌ انتظامی و عملیاتی و هماهنگی محل اختفای آدم ربایان در یکی از محل‌های جنوبی شهر شیراز شناسایی شد.

سردار سجادیان گفت: ابتدا سرکرده این باند 5 نفره که متشکل از 4 مرد و یک زن بودند در یک عملیات منسجم دستگیر و 5 دقیقه بعد سایر اعضاء باند که مسلح به اسلحه کلاش و آماده درگیری و تیراندازی به سمت ماموران بودند در عملیاتی ضربتی بدون هیچگونه درگیری مسلحانه دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: آدم ربایان اهل خرامه و سروستان فارس هستند و میانگین سنی آنان 26 سال است که همگی آنها سابقه دار نیز هستند.

فرمانده انتظامی فارس به پایگاه خبری پلیس گفت: کسانی که طی سه سال اخیر دست به چنین شرارت‌هایی در استان فارس زده‌اند دستگیر و با اقتدار مقام‌های قضایی به اشد مجازات رسیده‌اند و افرادی که دست به اقدامات شرارت آمیزی که سبب سلب امنیت، آسایش و آرامش شهروندان شود، بزنند باید بدانند پلیس به آنها امان نخواهد داد و پس از دستگیری، با هماهنگی مقام قضایی به اشد مجازات خواهند رسید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها