کد خبر: ۱۲۳۶۴۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
رژیم صهیونیستی یک نماینده جنبش حماس در کمیته هماهنگی گروه‌های فلسطینی در استان نابلس و ساکن اردوگاه «بلاطه» در شرق شهر نابلس را پس از 5 ماه بازداشت آزاد کرد.

به گزارش598، به نقل از خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی عصر دیروز شیخ «وائل عبدالکریم حشاش» را پس از گذشت 5 ماه از بازداشت وی، آزاد کرد.

نظامیان صهیونیست تنها یک ماه پس از آزادی شیخ وائل از زندان‌های صهیونیستی او را مجددا بازداشت کردند. وی قبلا نیز 6 ماه تحت بازداشت موقت رژیم صهیونیستی بوده است.

حشاش یکی از شخصیت های برجسته ساکن اردوگاه بلاطه در زمینه اصلاح و امور خیریه و اجتماعی به شمار می رود و طی سال های گذشته بیش از 8 مرتبه به بازداشت نظامیان رژیم صهیونیستی درآمده و مجموعا نزدیک به 9 سال را در زندان های صهیونیستی محبوس بوده است. وی مدرس پرورش اسلامی است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، رژیم صهیونیستی همچنین «صائل تحسین رمضان» اسیر 33 ساله فلسطینی ساکن روستای تل در نزدیکی نابلس را پس از 4 ماه بازداشت آزاد کرد.

نظامیان رژیم صهیونیستی در تاریخ 20/12/2012 رمضان را که در سرویس های امنیتی ملی فلسطین مشغول به فعالیت بود، بازداشت کردند. وی نیز قبلا نزدیک به 2 سال در زندان های رژیم صهیونیستی تحت بازداشت بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها