کد خبر: ۱۲۳۶۹۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: باخت مقابل الشباب را فراموش کرديم و اين نتيجه را در بازي آينده جبران مي‌کنيم.
مهدي کياني در مورد ديدار تيمش روز چهارشنبه در ليگ قهرمانان آسيا مقابل الشباب عربستان گفت: بايد در اين مسابقه به پيروزي برسيم تا شرايط‌مان رادر جدول بهتر کنيم. متاسفانه در ديدار قبلي‌مان با اين تيم شکست خورديم اميدوارم بتوانيم اين بار پيروز شويم.

وي افزود: در مسابقه‌اي که در عربستان به ميدان رفتيم بازي خوبي انجام داديم در نيمه اول گرماي هوا روي کارمان تاثير گذاشت اما در نيمه دوم موقعيت‌هاي زيادي داشتيم که استفاده نکرديم انشاءالله در اين مسابقه جبران خواهيم کرد.

کياني در مورد حضور هواداران خاطرنشان کرد: هواداران تراکتورسازي هميشه ما را شرمنده خود کرده‌اند اميدوارم روز چهارشنبه ورزشگاه يادگار امام پر شود و بتوانيم عيدي خوبي به هواداران بدهيم.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود بين دهنوي و آذرنيا درگيري به وجود آمده است، اظهار داشت:‌ درگيري در ميان نبوده و اين صحبتي است که برخي انجام مي‌دهند. در اردو همواره در کنار دهنوي وآقاي آذرنيا بوديم و ما هيچ چيزي مشاهده نکرديم.

هافبک تراکتورسازي در مورد وضعيت ابراهيمي و فروزان که به دليل مشکلات انضباطي در حال حاضر با تيم تمرين نمي‌کنند، عنوان کرد: ابراهيمي و فروزان براي تيم زحمت کشيدند و اميدوارم سردار جعفري بزرگي کنند و اجازه حضور آنها در تمرينات را بدهند. اين دو بازيکن مي‌توانند به ما کمک کنند و اميدوارم هر چه زودتر به تمرينات تيم بازگردند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: به مهدوي‌کيا به دليل فوت مادرش تسليت مي‌گويم و همچنين به آقاي خطيبي که توانستند تيم گسترش فولاد را به ليگ برتر بياورند تبريک بگويم. انشاءالله شهرداري تبريز بتواند به ليگ برتر صعود کند تا شهر تبريز سه نماينده داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها