کد خبر: ۱۲۳۸۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
عضو شورای عالی سینما از برگزاری قطعی جلسه این شورا با حضور رئیس‌جمهور تا پایان فروردین‌ماه خبر داد.

  محسن علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس در خصوص زمان برگزاری نخستین جلسه شورای عالی سینما در سال جدید گفت: هنوز از سوی ارشاد و یا دفتر رئیس جمهوری زمانی برای برگزاری جلسه اعلام نشده است اما با توجه به دستور کارهای متعددی که شورا در دست بررسی دارد قطعا تا پایان فروردین ماه این جلسه برگزار خواهد شد.

وی همچنین در خصوص محورهای مورد بحث در نخستین جلسه سال جدید شورای عالی سینما گفت: به طور قطع یکی از اصلی‌ترین موارد مورد بحث در جلسه تصویب اساسنامه اصلاحی خانه سینما خواهد بود، چرا که این موضوع در آخرین جلسه شورای عالی سینما که آذرماه سال گذشته برگزار شد مورد تصویب قرار گرفت.

عضو شورای عالی سینما افزود: اساسنامه اصلاحی خانه سینما ابتدا باید به شورای عالی سینما بیاید و پس از تصویب در شورای عالی به نهادهای مختلف ابلاغ شود.

علی‌اکبری همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تصویب اساسنامه در شورای عالی سینما فصل الخطاب ماجرای خانه سینما خواهد بود یا اینکه بازهم باید مراکز دیگری در مورد اساسنامه نظر بدهند به فارس گفت: با توجه به اینکه وزیر ارشاد،رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و شخص رئیس جمهور مصوبه شورای عالی سینما به عنوان فصل الخطاب پرونده خانه سینما محسوب شود.

به گزارش فارس، روز گذشته نیز جمال شورجه عضو دیگر شورای عالی سینما در گفت‌وگو با فارس بازگشایی خانه سینما را فقط منوط به تصویب شورای عالی سینما دانست.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها