کد خبر: ۱۲۴۰۷۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
نشست روساي هيئت‌هاي استاني و مقامات فدراسيون صبح امروز برگزار شد.
به گزارش سايت فدراسيون فوتبال، نشست روساي هيئت‌هاي استاني فوتبال و مقامات فدراسيون فوتبال صبح امروز در سالن اجتماعات آکادمي ملي فوتبال برگزار شد. در اين نشست که با حضور علي کفاشيان، مهدي محمد نبي، سيد محمد هادي آيت اللهي، مهدي تاج، غلامرضا بهروان، محمد حسين عليزاده، امير حسين حسيني به همراه اعضاي هيئت رئيسه و روساي هيئت‌هاي فوتبال و مسئولين سازمان ليگ برتر برگزار شد، رئيس فدراسيون فوتبال ضمن خير مقدم و تبريک سال نو به ميهمانان دستور جلسه را به اين ترتيب قرائت کرد.

ارائه برنامه توسعه فوتبال پايه در استان‌ها و طرح هاي پيش رو گزارشي از توسعه طرح ويژن در ايران و برنامه آن در آينده، گزارشي از فعاليت‌هاي فدراسيون در سالي که گذشت، گزارشي از فعاليت‌هاي هيات‌هاي استاني در سال 91، برگزاري انتخابات براي تعيين اعضاي مجمع مسابقات فوتبال کشور از دستورات جلسه نشست امروز است.

سپس دکتر عليزاده، رئيس آکادمي ملي فوتبال گزارش خود را از روند توسعه طرح ويژن در ايران و برنامه آن در آينده ارائه کرد و گفت: درسال پيش رو تمام انرژي ما بر رده زير 14 سال خواهد بود و با توجه به برنامه ريزي که داريم باشگاه‌ها را وارد فرآيند فوتبال پايه خواهيم کرد چرا که کميته جوانان در رده هاي قهرماني فعاليت مي کند. همچنين مدارس فوتبال هم در بخش توسعه فوتبال پايه به طور تخصصي تر فعاليت خواهد کرد.

وي افزود: ما به فکر تعيين سهم و جايگاه فدراسيون و هيئت هاي فوتبال استان‌ها از نظر توسعه فوتبال پايه هستيم که اين سهم شامل منابع انساني و مادي است که بايد تعيين شود. در سال پيش رو چند سمينار مهم را برگزار خواهيم کرد که اميدواريم هيئت هاي فوتبال حضور پر رنگي داشته باشند. همچنين فستيوال فوتبال پايه را قبل از شروع مهر ماه و بازگشايي مدارس برگزار خواهيم کرد تا در بهترين زمان مسابقات برگزار شود و هم اينکه تيم هاي ملي پايه بتوانند در 6 ماه دوم سود خود را از استعداديابي ها ببرند. در واقع درحين توسعه فوتبال پايه در استان ها، روند استعداديابي هم خود به خود پيگيري خواهد شد. در يکي دو سال گذشته فدراسيون، باشگاه‌ها را به تاسيس آکادمي ملزم کرده و در اين باره خوشبختانه باشگاه ها فعال شده اند. اما بايد در سال جديد باشگاه ها اهميت بيشتري به آکادمي هاي خود بدهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها