کد خبر: ۱۲۴۲۰۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
"زيباترين لحظات زندگي‌ام رقم خورد. احساس مي‌کنم که جام قهرماني را بالاي سر بردم." يورگن کلوپ در نشست خبري پس از پايان بازي اين گونه از خوشحالي خود پس از پيروزي برابر مالاگا سخن گفت.
زردپوشان دورتموند شبي رويايي را در "زيگنال ايدونا پارک" پشت سر گذاشتند و موفق شدند در دقايق پاياني با زدن دو گل مالاگا را شکست دهند و پس از مدت‌ها به مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

يورگن کلوپ، سرمربي دورتموند از پيروزي تيمش ابراز خوشحالي کرد و گفت: زيباترين لحظات زندگي‌ام رقم خورد. شبي به ياد ماندني را پشت سر گذاشتيم. نمي‌توانم احساساتم را بيان کنم. احساس مي‌کنم که به يک روانپزشک احتياج دارم. انگار جام قهرماني را بالاي سر بردم. شب عجيبي بود.

او افزود: پس از پايان بازي من و دستيارانم با تعجب به هم نگاه مي‌کرديم و به هم مي‌گفتيم آنچه اتفاق افتاد، يک جنون محض بود. اين زيباترين لحظات زندگي‌ام بود. بازي بسيار زيبا و هيجاني بود. خوشحالم که در خانه جشن صعود گرفتيم. نتوانستيم بازي هميشگي خود را به نمايش بگذاريم. در خط دفاعي عملکرد خوبي نداشتيم اما از نتيجه راضي هستم.

کلوپ درباره عملکرد داوري گفت: گل سوم را نديدم اما در گل دوم مالاگا شک دارم. سخت است که بتوان درباره درست بودن گل‌ها صحبت کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها