کد خبر: ۱۲۴۸۲۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
حضور یحیی گل محمدی و انتخاب دستیارانش به عاملی برای جدال لفظی قدیمی های پرسپولیس تبدیل شده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، همواره انتخاب سرمربی برای تیم های استقلال و پرسپولیس مخالفان و موافقان زیادی دارد و بسیاری از پیشکسوتان به خاطر انتخاب نشدن، علیه نفرات منتخب موضع گیری می کنند.



یحیی گل محمدی از نیم فصل دوم لیگ برتر هدایت پرسپولیس بحران زده را در اختیار گرفت و نتایج نسبتا خوبی با این تیم کسب کرد؛ تیمی که در رده دوازدهم لیگ قرار داشت اکنون به رده ششم رسیده و به فینال جام حذفی نیز راه یافته است اما باز هم برخی ها مخالف حضور وی هستند.



جدی ترین مخالف، بهروز رهبری فرد کاپیتان سابق پرسپولیس است که از ابتدای حضور گل محمدی بارها علیه وی و مسئولان باشگاه مصاحبه کرد و اخیرا نیز نسبت به انتخاب رضا ترابیان موضع گیری و تاکید کرد گل محمدی باند خود را در پرسپولیس تکمیل کرده است.



از سوی دیگر برخی از قدیمی های تیم به حمایت از گل محمدی پرداختند که یکی از آنها مهرداد میناوند بود و البته از سوی رهبری فرد به بی غیرتی متهم شد.



میناوند در پاسخ به رهبری فرد تاکید کرد که هدف وی حمایت از پرسپولیس است و اگر این مسئله بی غیرتی است، وی خود را بی غیرت ترین پیشکسوت پرسپولیس می داند.



انتقادهای رهبری فرد با واکنش منفی هواداران پرسپولیس نیز مواجه شده است چراکه آنها هنوز از یاد نبرده اند که این بازیکن در زمان حضور در تیم پاس و گل زدن به پرسپولیس چه واکنشی نشان داد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها