کد خبر: ۱۲۵۱۹۰
زمان انتشار: ۱۹:۲۶     ۲۵ فروردين ۱۳۹۲
امير قلعه‌نويي ترجيح داد در استانه بازي بسيار حساس مقابل سپاهان دستيارش را راهي نشست خبري کند.
مجيد صالح در نشست خبري پيش از بازي استقلال و سپاهان در هفته‌ سي و دوم رقابت‌هاي ليگ برتر درباره اين ديدار، گفت: بعد از باخت به الهلال تفکر حرفه‌اي به تيم ما بازگشته است و آرامش حکمفرما شده است. بازي فردا هم براي هر دو تيم بسيار مهم است. البته اين بازي شايد فينال گونه باشد، ولي فينال نيست. تيم ما سه‌شنبه بازي کرده و نتوانسته ايم تمرين خاصي را داشته باشيم. مجبور شديم تا روز جمعه برابر گهر تقسيم انرژي کنيم تا به بازيکنان فشاري وارد نشود. تيم گهر به علت اين که آخرين شانس بقا در ليگ برتر را برابر ما بايد حس مي‌کرد انگيزه داشت. از سويي بازيکنان اين تيم مطمئنا با توجه به اين که تمام ايران اين بازي را مي‌بينند، انگيزه مضاعفي داشتند و به همين دليل کار سخت تر شده بود. ما به يک عده از بازيکنان که در آستانه مصدوميت بودند برابر گهر استراحت داديم و براي بازي فردا آرش برهاني را نيز به علت محروميت نخواهيم داشت. البته من يک خواهشي دارم در اين گونه موارد اي کاش بيوگرافي و روانشناسي فرد را هم ببينيم. شايد طبق قانون آرش بايد سه بازي محروم مي‌شد، اما بياييد سوابق را ببينيم، حتي در مسايل جزايي کسي که اولين بار جرمي را مرتکب مي‌شود، احتمالا تخفيف مجازات برايش قائل مي‌شوند. برهاني بازيکن بد اخلاقي نيست و خواهشم اين بود که اي کاش او را به جاي سه بازي دو بازي محروم مي‌کردند.

به گزارش ايسنا ، وي در ادامه درباره وضعيت ساموئل صحبت کرد و گفت: ساموئل ديروز به صورت انفرادي تمرين کرد. کادر پزشکي ما تمام تلاشش را مي‌کند و فردا هم فرصت فيزيوتراپي تا ظهر داريم، فردا مشخص خواهد شد که او را در اختيار خواهيم داشت يا خير.

وي درباره فشردگي رقابت‌ها و تاثير بر روي استقلال، اظهار کرد: کاش اينجا تابلويي بود تا من با رسم يک منحني به شما نشان دهم که چه وضعيتي وجود دارد. شما يک مستطيل را در نظر بگيريد که دو قطر آن کشيده مي‌شود. يکي از اين قطرها شرايط تاکتيکي و ديگري وضعيت بدني بازيکنان است. تيم ما از لحاظ تاکتيکي و اين که هر بازيکني بداند که در چه وضعيتي قرار دارد و وظيفه‌اش در زمين چيست، وضعيت خوبي دارد. اما در شرايط فعلي بازيکنان باهوش مي‌توانند به تيم ما کمک کنند و از اين لحاظ شرايط خوبي داريم. بعد از بازي با الهلال يکسري بازيکن به ما اضافه شده‌اند. اگر يادتان باشد برابر پيکان هم شرايطي شبيه اين داشتيم و با چهار يا پنج تغيير برابر پيکان به ميدان رفتيم. به همين دليل وظيفه فعلي ما اين است که از نظر روحي – رواني و جسمي ريکاوري کنيم. ما بعد از بازي برابر الهلال و سپاهان در جام حذفي ريکاوري روحي و رواني کرديم. فکر مي‌کنم که سپاهان هم بعد از شکست برابر الاهلي همين کار را کرده باشد.

مربي استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا شرايط سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا که حکم به حذف احتمالي اين تيم مي‌دهد و رتبه دوم سپاهان در جدول مسابقات باعث پيروزي استقلال يا ايجاد شرايط بهتر براي استقلال خواهد شد يا خير؟ گفت: اين مساله شايد شرط لازم باشد، اما کافي نيست. اصلا بگذاريد اين گونه بگويم که شايد سپاهان ليگ قهرمانان آسيا را فراموش کرده باشد و براي بازي فردا تمرکز کرده باشد تا در ليگ جبران کرده باشد. از سوي ديگر فراموش نکنيد که حفظ جايگاه فعلي سخت است به همين دليل حرف شما را نمي‌توانم به طور کامل قبول کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها