کد خبر: ۱۲۵۸۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
سفارت سوئيس در تهران، كه حافظ منافع آمريكا در ايران است، در پاسخ به نماينده بسيج كه درباره ارسال جايزه باروت خيس براي همسر رئيس‌جمهور آمريكا سؤال كرده بود اعلام كرد: هنوز جايزه باروت خيس را به كاخ سفيد ارسال نكرده ايم.
به گزارش پايگاه اينترنتي بسيج، در پي عدم حضور سفير سوئيس در مراسم اهداء جايزه باروت خيس كه در نوع خود تنديسي منحصر به فرد به شمار مي‌رود؛ اين تنديس تحويل مسئول اداره پست خرمشهر - محل اجراي مراسم - گرديد تا به سفارت سوئيس در تهران ارسال شود.

اداره پست، مجموعه تنديس را در تاريخ يازدهم فروردين ماه جاري به دفتر سفارت سوئيس در تهران به عنوان حافظ منافع آمريكا ارسال كرد ولي سفارت سوئيس هنوز آن را به آمريكا نفرستاده است. جايزه باروت خيس، پس از آنكه ميشل اوباما - همسر رئيس‌جمهور آمريكا - اعلام كرد جايزه فرمايشي اسكار به فيلم ضد ايراني آرگو تعلق گرفته، از سوي بس?ج به وي اهداء گرديد.

 به گزارش بسيج، اين جايزه قرار است به صورت سالانه به مخالفين جمهوري اسلامي ايران كه ناخودآگاه توطئه يا طرحي شوم را عليه ايران اسلامي برملا مي‌كنند و حقيقت زر و زور و تزوير استكبار را نمايان مي‌سازند اهداء گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها