کد خبر: ۱۲۶۰۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
همزمان با ممانعت برخی مسئولین با اکران آخرین ساخته ده نمکی در سینماهای قم با خبر شدیم که بسیج مدرسه علمیه معصومیه با دعوت از طلاب و روحانیون قمی اقدام به اکران خصوصی این فیلم نموده است. نمایش فیلم رسوایی در قم در حال برگزار گردید که کارگردان این فیلم نیز در جمع پرشور طلاب قمی حاضر شد و در پایان جلسه به سوالات و نظرات طلاب پاسخ داد.
به گزارش سرویس نقد رسانه پایگاه 598، همزمان با ممانعت برخی مسئولین با اکران آخرین ساخته ده نمکی در سینماهای قم با خبر شدیم که بسیج مدرسه علمیه معصومیه با دعوت از طلاب و روحانیون قمی اقدام به اکران خصوصی این فیلم نموده است.

نمایش فیلم رسوایی در قم در حال برگزار گردید که کارگردان این فیلم نیز در جمع پرشور طلاب قمی حاضر شد و در پایان جلسه به سوالات و نظرات طلاب پاسخ داد.





اکران خصوصی و یا به عبارتی پنهانی فیلم رسوایی در مدرسه علمیه معصومیه که با استقبال بسیار طلاب قمی روبرو گردیده بود در حالی برگزار شد که درب های اصلی مدرسه معصومیه به دلایل نامعلومی بسته شده بودند.

در پایان نمایش این فیلم دو نفر به نمایندگی از جمع طلاب سوالاتی را از مسعود ده نمکی پرسیدند که نفر اول که تاکنون سه بار این فیلم را مشاهده نموده بود با تعریف از ساخته مسعود ده نمکی بیان داشت: این فیلم زندگی روحانی را روایت می کند که در پامنار تهران زندگی ساده ای دارد و آیا این فیلم بر اساس داستانی واقعی ساخته شده است و یا اینکه داستان پردازی می باشد که ده نمکی داستان را مطابق با واقعیت دانست.

همچنین در ادامه طلبه ای به نمایندگی از جمع گلایه هایی را از مسئولین مربوطه در خصوص علت عدم اکران این فیلم در سینماهای قم بیان داشت که با تایید دیگر حاضرین روبرو گردید.

در پایان این جلسه طلاب مدرسه معصومیه با اهدای یک چفیه به مسعود ده نمکی از زحمات این کارگردان انقلابی تقدیر و تشکر نمودند.



در همین خصوص امیرامیرگان جانشین بسیج مدرسه علمیه معصومیه قم در گفتگویی اظهار داشت: با استعلامی که داشتیم بسیاری از مسئولان و  بزرگان شهر مشکلی با این فیلم ندارند بعضی ها این فیلم را تایید می کنند و بعضی نقدهایی به فیلم دارند، اداره ارشاد شهر قم متاسفانه  حرکت لازم برای پخش فیلم را نداشته است  و روز چهارشنبه اولین اکران خصوصی فیلم برای طلاب مدرسه قم خواهد بود.

وی در ادامه گفت: به نظر می‌رسد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر قم درباره عدم اکران فیلم باید پاسخگو باشند و دلیل عدم پخش فیلم را روشن بگویند و نظر کارگردان، طلاب و مدافعین فیلم را هم بشنوند و اگر  دلیل خاصی برای عدم اکران فیلم دارند باید به سمع و نظر طلاب و روحانیون برسانند. زیرا شخصیت اصلی داستان فیلم یک روحانی است و طلاب و روحانیون حق دارند این فیلم را ببنید خودشان تصمیم بگیرند و  در فضای آرام و فرهنگی به بحث و تبادل نظر بپردازند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
کمال لطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
۴۲
۴۴۲
دهنمکی خودشو ... از تهران کوبیده اومده قم و اینا فقط با اهدای یه چفیه!
ازش تقدیر کردن؟!
فقط پول بنزینش بالای پول 15 تا چفیه است
پاسخ
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۶ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
سلام آقا کمال
اگر میدونستید چفیه چه ارزشی دارد هیچ وقت این حرف رو نمی زدید!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۸ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
چي فرمودين!!
عبدالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۸ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
برادر شما ریالی می سنجی
چفیه نماده نه پاکت تقدیر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
چپیه یعنی دمت گرم. بسیجی هستی بسیجی بمون. سه میلیارد فروش جایزه خوبی به نظر من .
598
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
همه ی هدیه ها که نباید فقط ارزش مادی داشته باشه...
مگه تقدیم یک شاخه گل به همسر ارزشمادی داره...
به معنویت و قداست ای هدیه بچسب...
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۸ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
بابا....
نگاه انتقاد آمیز!!!!!!!!!!!
پیچک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۱ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
۱۸
۱۴۰
جای بسی تاسف دارد که جمعیت پرشور و استقبال فراوان را چنین تعریف می کنید ثانیا چند رفیق قدیمی این تازه فیلم ساز این برنامه رو راه انداختن . برای 598 متاسفم همین عکس ها رو با تبلیغات چند روز پیشتون مقایسه کنید . شما و 598
ضمنا این اقا اگر می خوان برای روحانیت فیلم بسازند برن برا شهید قنوتی فیلم بسازن نه برای ...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۵ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
حجی! این این آدم که برای این نظام داره کار میکنه که شایسته تقدیر است. خوب خیلی کارها توی دنیا مودنده که حتما ایشون باید انجام بده. مثل اینکه من بگم تو چرا اومدی اینجا کامت میذاری راست میگی برو شبهات وهابیت را جواب بده. اونجا خیلی واجبتره. نمیدونم همیشه مثل مگس روی کثیفی میشینی؟ خداییش به جای انیکه ناراحت بشی قدری فکر کن. اینهم شد جواب!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۷ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
۳۵
۱۱
متاسفانه یک آدم کم سواد را گذاشتن معاونت .... خودش نمیدونه این فیلم به چه درد میخوره . او فقط میترسه که شاید مشکلی پیش بیاد ورش دارن. وگرنه فیلم خیلی عالیه. حتی اگر نقد روحانیت هم باشه که خوبه روحانیت بره خودشو درست کنه. همش قرار آخوندا ما را آدم کنن. ی بار هم دست پخت خودشنو بچشن!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۲ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
۷۷
۱۷۵
بهترین کارگردانه...
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۲ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
کجای کارین از صبح امروز دیگه اکران نمیشه !
پاسخ
بسیجی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۵ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۰
۱
من فیلم را دیدم. خیلی فیلم مسخره ای بود. واقعا به شخصیت روحانیون توهین کرده بود.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۷ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۱
این اقای دهنمکی که ابتدا کار مبارزه مردم را به مسخره گرفت و از رزمندگان مشتی ساده لوحی و اوباش و دزد و احمق ساخت
پاسخ
msh4
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
سلام من این فیلم رو ندیدم و قضاوت نمی کنم . اما ای کاش نسبت فیلم های ساخته شده درباره خوبی ها و بدی های هر قشری از جامعه با میزان واقعی آن متناسب بود .
اگه این نظر رو بپسندید حتما تایید می کنید
که برای مردان آسمانی کارهای کمی برای فیلمهای مثبت و درس آموز که در دنیا و آخرت دیگران موثره انجام شده .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها