کد خبر: ۱۲۶۰۷۲
زمان انتشار: ۲۲:۳۶     ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بهترین راه حل برای برگزاری فینال جام حذفی برگزاری این بازی به صورت رفت و برگشت است.

جام ورزشی، یحیی گل محمدی که اواسط نیم فصل دوم به عنوان دستیار ایرانی به مانوئل ژوزه ملحق شد و پس از جدایی این مربی پرتغالی در این نیم فصل به عنوان سرمربی سرخپوشان پایتخت معرفی شد و توانست تغییرات چشمگیری درشیوه بازی و نتایج این تیم ایجاد کند درگفت و گوی تفصیلی با ایرنا درخصوص وضعیت این تیم و تیم ملی کشورمان مطالبی را عنوان کرد که به شرح زیر است.

 

** شرایط پرسپولیس چطور است؟

 

خوشبختانه تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد و با توجه به تعطیلی مسابقات ما به بازیکنان تا روز چهارشنبه استراحت دادیم و از عصر چهارشنبه تمرینات خود را برای دیدار با تیم های ملوان و سپاهان آغاز خواهیم کرد.

 

*** اعتراض شما به زمان برگزاری دیدار با سپاهان به چه دلیل است؟

 

ما پس از 17 روز تعطیلی باید 10 اردیبهشت به مصاف ملوان بندرانزلی در لیگ برتر برویم و پس از چهار روز با سپاهان بازی کنیم ما باید از یک طرف تیم را برای این دو دیدار در کوران مسابقات قرار دهیم و پس از آن در مدت کمتر از چهار روز خود را برای دیدار حساس مقابل سپاهان در فینال جام حذفی آماده کنیم.

 

*** پیشنهاد شما چیست؟

 

با توجه به وضعیت لیگ می توان بازی ما و ملوان را کمی زودتر برگزار کرد تابا آمادگی بهتری به مصاف ملوان برویم.

 

*** صحبت های زیادی در خصوص مکان برگزاری فینال جام حذفی در 14 اردیبهشت مطرح شده است به اعتقاد شما بهترین مکان برای این بازی کدام شهر است؟

 

بهترین راه حل برای برگزاری این مسابقه دو دیدار رفت و برگشت است اما حالا اگر می گویند فرصتی نیست این بازی باید به طور حتم در یک زمین بی طرف برگزار شود.

 

*** دلیل شما برای برگزاری این دیدار در زمین بی طرف چیست؟

 

با این کار حق تیم ها از بین نمی رود زیرا در صورتی که هر یک از دو تیم میزبان شوند حق هواداران از بین خواهد رفت.

 

*** با حضورشما پرسپولیس کاملا متحول شده است، شما چه اقدامی انجام داده اید؟

 

ما فقط خوب تمرین کردیم و بچه ها توانستند با خواست خود ناکامی های نیم فصل اول را جبران کنند ودر این شرایط سخت مدیریت باشگاه نیز حمایت بسیار خوبی از تیم داشتند و دلیل این موفقیت یک کار گروهی بسیار خوب و زحمت و اراده بازیکنان بوده است.

 

*** وضعیت شما برای فصل آینده به چه شکل خواهد بود آیا همچنان به عنوان سرمربی در پرسپولیس خواهید بود؟

 

قرارداد من با پرسپولیس یک فصل و نیم است، اما ادامه فعالیتم به خواست باشگاه نیز برمی گردد و مدیران تیم می توانند با هر مربی که می خواهند در پایان فصل مذاکره کنند.

 

*** آیا دادن فرصت به شما به سود پرسپولیس نخواهد بود؟

 

با توجه به حضورم در این فصل در پرسپولیس شناخت خوبی از این تیم بدست آورده ام و اطمینان دارم باتوجه به شناخت خوبی که داریم می توانیم در فصل آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

 

*** لیگ برتر از نظر سطح کیفی قابل قبول بود؟

 

متاسفانه لیگ خوبی را شاهد نبودیم و تعطیلات بلند مدت لیگ به خاطر تیم ملی به برنامه ریزی مسابقات لطمه زیادی وارد کرد.

 

*** شمابه عنوان بازیکن اسبق تیم ملی فکرنمی کنید تعطیلات زیادبه تیم ملی لطمه واردکرده است؟

 

شاید این مساله در لطمه خوردن تیم ملی هم تاثیر گذار بود و بازیکنان از شرایط مسابقه خارج شده اند. اردو های بلند مدت به تیم ملی ضربه می زند و امیدوارم از این مسایل تجربه بدست بیاوریم و برنامه ریزی درستی را انجام دهیم.

 

*** لیست بازیکنان مازاد پرسپولیس ومد نظر خود برای فصل آینده را چه زمانی اعلام خواهید کرد؟

 

به هیچ عنوان این بحث ها در حال حاضر در تیم ما وجود ندارد و ما اصلا به بازیکنان مازاد و بازیکنان مد نظر برای فصل آینده فکر نمی کنیم و الان تنها به بازی های آینده خود فکر می کنیم.

 

*** تا چه حد به بازیکنان خود برای موفقیت اطمینان دارید؟

 

بازیکنان برای اینکه دل هواداران را شاد کنند همه کار خواهند کرد وخوشحالم بچه ها چنین روحیه بالایی دارند.

 

*** در صورت ادامه فعالیت در پرسپولیس خواسته شما از مدیریت باشگاه چیست؟

 

خواسته زیادی از مدیریت برای فصل آینده ندارم زیرا پرسپولیس امکانات بسیار خوبی دارد اما به طور حتم درصورت صعود به لیگ قهرمانان برنامه ریزی ما فرق خواهد کرد و شاید کمی خواسته های ما نیز برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان متفاوت باشد.

 

*** در ابتدای حضورتان بعضی از پیشکسوتان باشگاه انتقاداتی را از شما مطرح می کردند، آیا همچنان چنین مشکلاتی برای شما وجود دارد؟

 

خوشبختانه اکثر پیشکسوتان لطف دارند و از ما حمایت می کنند و راهنمایی خوبی کرده اند ما نیز از همین پیشکسوتان همچون ادموند بزیک، رضا ترابیان و سعید عزیزیان در کنار مجتبی حسینی در کادرفنی خود سود می بریم.

 

*** آیا در استفاده از پیشکسوتان در کادرفنی خود رضایت دارید؟

 

به طور حتم از این مساله راضی هستم و بازهم اگر افرادی مانند ترابیان باشند که به بالا رفتن روحیه تیم کمک کنند از آنها سود خواهیم برد.

 

*** آیا تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی صعود خواهد کرد؟

 

تاریخ نشان داده است که بازیکنان تیم ملی ما مرد روزهای بزرگ هستند و کار های آنها از تصور خارج است و به صعود به جام جهانی بسیار امیدوارم و می دانم که در دیدار های آینده برنده بازی های خود خواهند بود.

 

*** حضور مهدی مهدوی کیا و علی کریمی در پرسپولیس چقدر به شما کمک کرده است؟

 

هر دو آنان کاپیتان های خوب من هستند که از نظر شخصیتی و فنی در سطح بالایی قرار دارند و به همه شکل به من کمک کرده اند و مشاوران خوب من برای موفقیت پرسپولیس هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها