کد خبر: ۱۲۶۱۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
این موج تخریب علیه ایشان ... به نظر من جهت دار است. رفتن او از سینما به نوعی انتقاد به این جریان بوده است پس بدیهی است که بعضی از جریان ها بخواهند این منتقد را خراب کنند، تا کسی جرأت نکند به یک سری از جریانات فیلم و سریال سازی انتقاد کند.

به گزارش صابرنیوز، پس از انتشار تصاویری که به اشتباه بعضی سایت ها منتسب به خاتم کتایون ریاحی کرده بودند با آقای سلحشور کارگردان فیلم یوسف پیامبر که خانم ریاحی در آن فیلم نقش زلیخا را ایفا کرده بود در این  ارتباط مصاحبه ای ترتیب داده شده است که متن این مصاحبه را به استحضار خوانندگان گرامی می رسانیم:

فرج الله سلحشور با توجه دادن به شناختی که از شخصیت خانم ریاحی دارد گفت: من گمان نمی کنم تصاویر منتشر شده متعلق به ایشان باشد و این موج تخریب که علیه ایشان در این چند روز به پا شده است نمی تواند بی جهت و بی علت باشد و به نظر من جهت دار است. رفتن او از سینما به نوعی انتقاد به این جریان بوده است پس بدیهی است که بعضی از جریان ها  بخواهند این منتقد را خراب کنند، تا کسی جرأت نکند به یک سری از جریانات فیلم و سریال سازی انتقاد کند.

کارگردان یوسف پیامبر افزود: اگر بازیگر خطایی مرتکب شد، به سریال و سازندگان آن مربوط نیست چه برسد به فیلمی که چند سال قبل پخش آن از صداو سیما به اتمام رسیده است. همچنین من تکذیب خانم ریاحی را باور دارم و این تصاویر را متعلق به ایشان نمی دانم.

وی در ادامه اضافه کرد: از طرفی هم بعضی از مطبوعات برای اینکه اهداف ژورنالیستی خود را محقق کنند به دنبال جنجال هستند و این آشوب به پا کردن و از آب گل آلود ماهی گرفتن ها باز می گردد به ماهیت این نوع سایت ها و روزنامه ها که به چه میزان آبروی یک فرد مسلمان را نشانه رفته اند.

سلحشور در پایان گفت و گوی خود با صابرنیوز یادآور شد: این افراد در ادامه تخریب ها باید بدانند که سریال حضرت یوسف در جهان به عنوان یک حرکت مقدس قرآنی در حال پخش و تأثیر گذاری است و با این جوسازی ها این حرکت مقدس متوقف نمی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها