کد خبر: ۱۲۶۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
بی باک - « محسن رفسنجانی » با ارسال بیانیه ای به رسانه ها که بیشتر به بازار گرمی انتخاباتی می ماند از آنچه که شایعه نامزدیش در انتخابات نهم مجلس می خواند خبر داد و گفت :
« چنین تصمیماتی نمی‌تواند تصمیمی فردی باشد و اصولاً براساس تصمیم جمعی و گروهی و براساس دعوت اقشار مختلف مردم و گروه‌های سیاسی اقدام به حضور در عرصه نامزدی انتخابات می‌نمایند .»
این سخن عضو برجسته حزب نامشروع کارگزاران گویای خیزش این جریان انحرافی برای مجلس نهم است .
از استعفای وی که به هیچ قیمتی حاضر به کناره گیری از متروی پر ابهام تهران نبود ، می شد این نقش آفرینی را پیش بینی کرد.
وی که اینروزها به روز رسانی پایگاه اطلاع رسانی پدرش یکی از مشغله هایش است در آخرین مطلب این سایت مصاحبه پدر را در سال 82 با کیهان در بالاترین آن آورده که متأسفانه در نقل قولی از وی نسبت دروغی به رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح شده است در این مطلب می خوانیم :
« هاشمی: تا لحظه آخر مخالف حضور مستقل کارگزاران بودم ولی رهبری گفتند واجب است بیایند. »
این در صورتی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 80 برای آنکه دولت خاتمی را از تشکیل حزب دولتی برحذر دارد در دیدار با آنان فرمودند :
« آقايانِ وزرا هم نبايد وقت خود را در كارهاى حزبى صرف كنند. زمان آقاى هاشمى وقتى حزب آقايان كارگزاران درست شد، يكى از اشكالات اساسى‏اى كه من به كار آنها گرفتم و به آنها گفتم، اين بود كه براى حزب بايد وقت صرف كنيد - دور هم بنشينيد و حرف بزنيد، تبادل نظر كنيد، بلى و خير بگوييد، بحثهاى سياسى و روشنفكرى كنيد - كه ولو در كار شما هيچ اثرى هم نگذارد، بايد بدانيد كه اين مقدار همّت و وقت، متعلّق به دولت است. وزير كه در وزارتخانه هشت ساعت كار ندارد؛ وزير، تمام وقت در اختيار وزارتخانه است. اگر شما همّت و نشاط حرف زدن و فكر كردنتان را جاى ديگرى صرف كرديد، در حقيقت وقت وزارتخانه را غصب كرده‏ايد. اين فعلِ حرام است. »
( 5/6/80 دیدار با هیئت دولت خاتمی )

آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد و از مطلعین سیاسی به تازگی از بدعت خلاف شرع و خلاف قانون ایجاد حزب کارگزاران چنین حکایت کرده است :
« مقام معظم رهبری با فهرست کاندیدا دادن دولت مخالفت کردند و فرمودند: «معنا ندارد اعضای کابینه فهرست جدا بدهند. یکی به این دلیل که دولت مجری انتخابات است و معنا ندارد که مجری انتخابات، خودش کاندیدا داشته باشد و قادر نخواهد بود اجرای عادلانه‌ای داشته باشد. دلیل دوم این است که هر فهرستی داده شود و انتخابات صورت بگیرد و نماینده‌های مجلس تعیین شوند، دولت باید دو باره از این نمایندگان رأی اعتماد بگیرد. اگر بنا شد دولت کاندیدا معرفی کند، معنایش این است که مردم به کاندیدای دولت رأی بدهند. بعد می‌خواهد از کاندیدای خودش رأی اعتماد بگیرد؟»
لذا مقام معظم رهبری با دادن فهرست توسط دولت مخالفت کردند. در نتیجه ما دیدیم که از دل قضیه جریان حزب کارگزاران سازندگی در آمد و از آن روز تا به امروز چه ضربه‌های مهلکی که از حزب کارگزاران سازندگی بر پیکر انقلاب و نظام زده نشده است، چه در به وجود آوردن دولت اصلاحات و چه کارهایی که اینها در دوران دولت اصلاحات انجام دادند و چه مسائلی که بعد از دولت اصلاحات ایجاد کردند. حزبی که از دل یک قدرت سر در بیاورد، نتیجه‌اش همین می‌شود. » ( خبر آنلاین 25/2/90 )
ضروری است دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی که در جریانات اخیر بسیار فعال در صحنه حاضر بود نسبت به این تحریف تاریخ انقلاب اسلامی و دروغ بستن به معظم له نیز موضع داشته باشند.
این دروغ پراکنی رسانه رسمی آقای رفسنجانی نشانه خیزش این جریان منحرف است که در کارنامه خود مصادره انتخابات دوم خرداد و گردانندگی آن دولت و پیش آوردن فتنه 88 را دارند ، بازیگری پر رنگ محمد و محسن و مهدی وفائزه کارگزارانی در ستاد « موسوی » و معاونت رئیس جمهوری خیالی کرباسچی کارگزارانی برای «کروبی » و فرمان مادر کارگزاران «عفت مرعشی » در سر صندوق رأی که از هواداران خواسته بود که اگر تقلب شد بریزند توی خیابان ها در نقش اصلی آنها در فتنه 88 ابهامی ایجاد نمی کند ولی عضو اصلی کارگزاران و مجمع تشخیص مصلحت نظام مدعی شد :
« حزب کارگزاران هیچ‌گاه دولتی و یا دولت ساخته نبوده است، این حزب از ابتدا بر مبنای یک حزب مردمی تشکیل شده که اعضای اصلی آن از نخبگان جامعه بودند. »
( مصاحبه محمد رفسنجانی با خبر آنلاین 25/2/90 )
این تلاش فراگیر برای تطهیر حزب کارگزاران گویای تدبیر گردانندگان آن برای حضور قدرتمند در انتخابات نهم مجلس می باشد گویا این حزب قدرت وثروت با از دست دادن احزاب پوششی خود چون « مشارکت » ، « اعتماد ملَی » و « مجاهدین انقلاب » و عدم مقبولیت « مجمع روحانیون » ناچار به ورود مستقیم به این میدان شده است لذا در مرحله اول به تطهیر آن می پردازند . ملاقات های مکرر ماههای اخیر آقای رفسنجانی در کاخ مرمر با نمایندگان ادوار مجلس ، استانداران ، وزرا و مسئولان و مدیران دولتش که اغلب بازیگران پشت پرده فتنه سبز بودند و عقب نشینی اجباری و تاکتیکی ایشان از ریاست خبرگان می تواند حلقه های مفقوده این رویکرد باشد که با استعفای محسن تکمیل شد.
اگر چه ورود پیش از موعد به موضوع انتخابات همواره میوه ای جز التهاب و تشنج در فضای جامعه نداشته است ولی عجله جریانات به ظاهر اصول گرا هم گویای حساسیت این دور از انتخابات می باشد .
جریان منحرف کارگزاران گویا قصد دارد با تکرار تجربه شیرین ورود غیر قانونی به انتخابات مجلس پنجم و غلبه بر آن مجلس که دروازه تصاحب دولت دوم خرداد به واسطه خاتمی بود با آخرین برگ برنده خود بازی کند که سوء استفاده از موج پیش آمده بر علیه گروه موسوم به « منحرف » نیز یکی از مواردی است که آنان را در حرکت چراغ خاموششان امیدوار کرده است .
بنابر گزارش خبرگزاری فارس گروهی از سران فتنه با سوء استفاده از موج پیش آمده بر علیه بخشی از دولت می خواهند کمال بهره برداری را کنند بنابراین در صدر تصمیمات انتخاباتی خود آورده اند :
«1 _ دامن زدن به شايعه سياه احتمال تقلب در انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي توسط جريان انحرافي دولت .2_ ايجاد شايعه خريداري رأي توسط جريان يادشده در شهرهاي كوچك و مناطق مرزي كشور. »
این شواهد هشیاری بیشتری را می طلبد چرا که فتنه گرانی که هنوز آزادند و هیچ رمال وجادوگری هم به آنها منتسب نشده است اینبار برآنند که با گسترش گستره اغتشاشات از شمال تهران به کل کشور- که اقتضای ماهیت انتخابات مجلس است - کشور را دچار فتنه بزرگتری از سال 88 کنند به خصوص که رسانه ها وشبکه های ماهواره ای دشمن ، فتنه گران را به ورود قدرتمند به انتخابات تشویق کرده و به صراحت آنرا ظرفیت خوبی برای زنده کردن فتنه مرده سبز می دانند. بنابر تجربه انتخابات گذشته که این جریان منحرف با هزینه چند ده میلیاردی در تمام حوزه های انتخاباتی تأثیر گذار بوده است وحتی با بکار گیری احزاب و گروههای به ظاهر غیر همسو به میدان می آید باید بیشتر مراقب آنها که از حضور امام و امَت در حماسه سال 88 ضربه خورده اند بود و باز به تأکید رهبری معظم انقلاب اسلامی گرفتار حواشی وحاشیه ساز ها نباشیم .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها