کد خبر: ۱۲۶۸۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: فروزان اختصاصي تمرين مي‌کند ولي اگر توني گذشت کند او به تمرينات ما باز ‌مي‌گردد.
حسن آذرنيا ‌در خصوص آخرين شرايط تيم تراکتورسازي قبل از ديدار با الجزيره امارات اظهار داشت: خوشبختانه شرايط خوب است و بازيکن محروم نداريم و تنها ميلاد فخرالديني چند ماهي است که از تمرينات ما دور است.

به گزارش فارس ، وي در خصوص اينکه سرانجام تکليف محسن فروزان چه شد، گفت: واقعيت قضيه اين است که فروزان از طرف توني با تنبيه انضباطي روبرو شده است. او به صورت اختصاصي تمرين مي‌کند و فعلا در اختيار باشگاه است اما اگر توني ببخشد، فروزان به تمرينات ما بر خواهد گشت که تا به امروز اين اتفاق نيفتاده است.

سرپرست تيم تراکتورسازي در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص اينکه هواداران اين تيم در بازي گذشته استقبال خوبي از بازي به عمل نياوردند، گفت: قبول دارم که هواداران زيادي به استاديوم نيامده بودند ولي از طريق تريبون شما مي‌خواهم از آنها خواهش کنم که ما را در ادامه راه تنها نگذارند.

وي تاکيد کرد: آنها سرمايه‌هاي اصلي تراکتورسازي هستند و ما هميشه گفته‌ايم که بهترين تماشاگران را داريم و در بازي با پرسپوليس و الجيش منتظر حضور آنها هستيم چون اعتقاد داريم که فوتبال تراکتورسازي بدون تماشاگران هيچ لذتي نخواهد داشت. البته من شنيده‌ام قرار است تعدادي از تماشاگران ما در ابوظبي به تشويق تيم بپردازند و از اين بابت خوشحال هستيم چون هوادار است که به بازيکنان انگيزه مي‌دهد و باز هم تاکيد مي‌کنم منتظر حضور آنها در بازي‌هاي خانگيمان خواهيم بود.

آذرنيا در خصوص عملکرد تراکتورسازي در طول اين فصل گفت: امسال همه اين تيم زحمت کشيدند و بازيکنان هم فوتبال خوبي ارائه کردند تا به اينجاي کار هم نتايج تيم بد نبوده است ولي با اين همه هوادار پتانسيل اين را داريم که به رده‌هاي بالاتر صعود کنيم. ما اگر قانع باشيم بدون شک ضرر مي‌کنيم و حالا هم اميدوار هستيم در دو بازي آتي آسيايي خوب نتيجه بگيريم و به مرحله بعد صعود کنيم.

وي افزود: تمام تلاشمان اين است که مقابل پرسپوليس و آلومينيوم نتيجه بگيريم و صعود ما به رده دوم دور از دسترس نيست.

سرپرست تيم تراکتورسازي در پايان گفت‌وگويش با فارس در خصوص آخرين وضعيت توني اوليويرا و اينکه آيا او در تراکتورسازي مي‌ماند يا خير، گفت: باشگاه از توني برنامه خواسته و قرار است در دو سه روز آينده هيئت مديره همه چيز را بررسي کند. ما دوست داريم او در تراکتورسازي بماند هرچند واقعيت مسئله اين است که به خاطر گراني دلار نتوانستيم بخشي از طلب او را پرداخت کنيم اما اميدواريم در روزهاي آتي هم طلب او را پرداخت کنيم و هم مبلغ قراردادش را بدهيم تا براي سال آينده از او استفاده کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها