کد خبر: ۱۲۷۲۶
زمان انتشار: ۲۰:۱۵     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
جنبش جوانان انقلاب فوريه هرگونه گفت‌وگو با رژيم ديكتاتوري بحرين را "خودكشي سياسي " دانست و تاكيد كرد كه اين جنبش هرگز نمي‌پذيرد كه زير يوغ رژيم آل خليفه برود و گفت‌وگو در سايه لشكركشي عربستان به خاك اين كشور را قاطعانه رد مي‌كند.
به گزارش فارس، انقلاب جوانان 14فوريه بحرين در تشريح مواضع سياسي خود نسبت به تحولات كنوني اين كشور با صدور بيانيه‌‌اي اعلام كردند: انحراف اخلاقي حمد بن عيسي آل خليفه فرعون بحرين به جايي رسيده است كه "عبدالهادي الخواجه " فعال حقوق بشر را در زندان تهديد مي‌كنند يا در برابر دوربين از پادشاه عذرخواهي كند يا خودش و دخترش زينب الخواجه مورد تجاوز قرار مي‌گيرند و كار به جايي مي‌‌‌رسد كه الخواجه براي نجات از اين فشارها سر خود را بر زمين مي‌زند و بيهوش مي‌شود.

جوانان انقلاب 14 فوريه تاكيد كردند اين اقدام حكومت آل خليفه نشانه آشكار انحراف اخلاقي و سياسي پادشاهي ظالم است كه براي ماندن در قدرت به هر حربه غير اسلامي و قرآني و بر خلاف ارزش‌هاي اخلاقي چنگ مي‌زند.

در ادامه اين بيانيه آمده است: حكومت آل خليفه اعتبار و مشروعيت خود را پس از انقلاب 14 فوريه از دست داد و مردم ما ديگر به ديكتاتور روباه و مكار اعتماد ندارند.

جوانان انقلاب 14 فوريه همچنين تاكيد كردند كه پرونده محاكمه "حمد بن عيسي آل خليفه " و ديگر مسئولين نظام را در بيش از يك دادگاه بين‌المللي دنبال مي‌كنند.

در ادامه بيانيه اقدام حكومت آل خليفه در همكاري با نيروهاي اشغالگر سعودي براي ادامه هتك حرمت به مساجد و تخريب آن محكوم شده است و به جديدترين مورد آن اشاره شده است كه حمله نظاميان سعودي و آل خليفه در جمعه گذشته به مسجد امام صادق منطقه "الدراز " و تخريب و سرقت اموال و پاره كردن نسخه‌هاي قرآن بود.
جوانان انقلاب 14 فوريه همچنين از حمايت علما و مراجع عظام در حوزه علميه شهر قم و نجف اشرف و مردم ايران، عراق، لبنان، پاكستان، هند و ساير كشورهاي عربي و اسلامي و جهاني در اعلام همبستگي با ملت مظلوم بحرين قدرداني كردند.

در اين بيانيه به طور ويژه از مواضع سياسي ايران در حمايت از خواسته‌هاي ملت بحرين، راهپيمايي‌ها و تحصن‌ جوانان دربرابر سفارت عربستان و بحرين و اعزام دو كشتي از بندر بوشهر ايران براي اعلام همبستگي با ملت بحرين قدرداني كردند.

در اين بيانيه آمده است: با وجود اينكه مقامات كشور بحرين اجازه ورود اين دو كشتي به آب‌هاي منطقه‌اي بحرين و رسيدن آن به اين كشور را ندادند اما ملت ايران جنبش انقلابي خود را با اعزام كشتي‌هاي مردمي ديگر ادامه خواهند داد و آماده جنگ و جهاد با اشغالگران سعودي و آزاد‌سازي بحرين از ظلم و استبداد است.
جوانان انقلاب 14 فوريه از برخي كانال‌هاي ماهواره‌‌اي از جمله شبكه خبري العالم به دليل پوشش كامل تحولات اين كشور قدرداني كرد.

در بيانيه مذكور آمده است:حكومت آل خليفه قصد مقهور كردن ملت و معارضان بحرين را دارد تا با ضعيف كردن روحيه آنها را مجبور به قبول واقعيت كنوني كند اما مردم و نيروهاي معارض با وجود سركوب ‌ها نقشه‌هاي حكومت را به شكست كشانده‌اند.

در اين بيانيه آمده است: هرگونه گفت‌وگو با حكومت ديكتاتوري بحرين خودكشي سياسي براي هر كدام از جمعيت‌هاي سياسي محسوب مي‌شود و مردم اين امر را به شدت محكوم مي‌كنند و هرگز نمي‌پذيرند كه زير يوغ آل خليفه به سر برند و گفت‌وگو در سايه جنگ و لشكركشي عربستان به كشورشان را رد مي‌كنند.

بنا بر تاكيد جوانان انقلابي يمن آل خليفه حتي اگر در نهايت مجبور به گفت‌وگو با نيروهاي سياسي شود، انقلابيون از هيچ كدام از پست‌هاي كليدي وزارتي نمي‌گذرند.

در اين بيانيه آمده است: اصلاحات سياسي كه حكومت در شرايط كنوني از آن سخن مي‌گويد به خواسته ملت كه همانا "سرنگوني نظام " است پاسخ نمي‌دهد و به خواسته‌هاي جمعيت‌هاي سياسي كه خواستار تاسيس نظام مشروطه هستند پاسخ داده نمي‌شود و اوضاع به همان گذشته باز مي‌گردد.

در اين بيانيه تاكيد شده است: هدف شوراي همكاري از توسعه اين شورا جمع كردن حكومت‌هاي پادشاهي زير چتر شوراي همكاري است كه مي‌خواهند در برابر انقلاب ملت‌هاي جهان عرب بايستند.

جوانان انقلاب 14 فوريه با تاكيد بر شكست‌هاي پي در پي عربستان در جريان تحولات اخير منطقه اعلام كردند: عربستان همان گونه كه در لبنان، مصر، تونس، عراق شكست خورد در يمن و همچنين در اشغالگري بحرين نيز شكست مي‌خورد و آل خليفه و آل سعود براي ماندن در قدرت به دنبال قوي‌تر كردن اتحاد خود با رژيم صهيونيستي هستند.

جوانان انقلاب 14فوريه اعلام كردند ديكتاتورهاي عرب به رغم صدور پي در پي بيانيه‌هاي سياسي عليه جمهوري اسلامي پيوندشان براي هميشه پايدار نخواهد ماند و ديپلماسي ايران در برابر ائتلاف كشورهاي حوزه خليج فارس عليه ايران پيروز شده است.

در اين بيانيه از مواضع آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در حمايت از خواسته‌هاي بر حق ملت بحرين قدرداني و تاكيد شده است: مواضع رهبر انقلاب اسلامي و سخنان ايشان موجب تقويت روحيه ملت بحرين در تحقق پيروزي مستضعفين بر مستكبرين است تا به مبارزه و جهاد مقدس خود براي سرنگوني نظام غاصب بحرين ادامه دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها