کد خبر: ۱۲۷۸۹
زمان انتشار: ۰۵:۰۵     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۰

علی اصغر جعفری، رئیس بسیج رسانه ملی در حاشیه مراسم قدردانی و تجلیل از برنامه سازان راهیان نور گفت: امسال یکی از سریال‌های نوروزی تلویزیون در سال ۹۱ با موضوع راهیان نور خواهد بود که مردم نیز به آن علاقه دارند و پیگیری می‌کنند.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی بسیج صداوسیما، مراسم قدردانی و تجلیل از برنامه‌سازان راهیان نور و هماهنگی برنامه‌های سال‌روز آزادسازی خرمشهر با حضور علی اصغر جعفری مشاور رئیس سازمان و رئیس بسیج رسانه ملی، حبیب الله مازندرانی رئیس مرکز سیمای استانها، محمد جهانی مدیر رادیو تهران، محمدمهدی قاسمی مدیر رادیو سلامت و جمعی از برنامه‌سازان رادیو و تلویزیون در تالار رضوان مرکز بسیج سازمان صداوسیما برگزار شد.

در این مراسم جعفری ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه(س) و امام خمینی(ره) به همراه آزادسازی خرمشهر در سخنانی گفت:درست است که صداوسیما هر سال توجه ویژه‌ای به برنامه‌های راهیان نور دارد و دوستان ما با آن نفس می‌کشند؛ اما آنچه امسال در برنامه‌سازی راهیان نور اتفاق افتاد، شرایطی ایجاد کرد که رضایت خانواده‌های شهدا و جانبازان و مومنان فراهم شود.

جعفری اظهار داشت: دفاع مقدس که ما امروز وارث آن هستیم، حماسه بی‌بدیل و ماندگاری است و طی دو قرن گذشته در ایران جنگی اتفاق نیافتاده که در آن بخشی از سرزمین ما جدا نشده باشد، تنها جنگی که با جانفشانی مردم و رهبری امام خمینی(ره) روی داد و در آن حتی یک میلیمتر از خاک کشور به دست دشمن نیافتاد دفاع مقدس بود . تاریخ برای همیشه ثبت کرد که فرزندان ولایت در دوران کفر و طاغوتی که با تمام ظرفیت می‌خواستند کمر انقلاب را بشکنند،‌ جان‌فشانی کردند و با بیرون راندن دشمن عزت را دوباره در تاریخ این ملت ثبت کردند.

رئیس بسیج رسانه ملی افزود: در کشورهای غربی از نداشته‌هایشان چه داشته‌هایی را ثبت می‌کنند در حالی‌که ما یک اقیانوس عزت و سرافرازی داریم که باید بیاییم و آنها را نشر بدهیم. ما از یک حرکت عظیم ملی و اسلامی که در طول تاریخ کم نظیر است، توانستیم یک تصویر با ادبیات جدیدتر به نسل امروز منعکس کنیم. دفاع مقدس تابلویی زیبا از گذشت، فداکاری، ایثار و رازداری شب‌زنده‌داری‌ است و ما کمتر توانسته‌ایم زیبایی‌های این تابلو را نشان بدهیم.

وی عنوان داشت: تلاش زیاد شده است، اما ما از این اقیانوس هنوز خیلی برداشت نکرده‌ایم و دست نخورده است. آثار فاخری در این حوزه می‌توان تولید کرد که سال‌های سال ماندگار بماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۶ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
به نام خدا
با سلام
با توجه به تجربیات گذشته در این زمینه‌ها امیدوارم سازندگان فراموش نکنند که نه رزمندگان و نه بازدیدکنندگان هیچ کدام از آسمان نیامده و جملگی خاکی بوده‌اند! خفه شدیم از بس شعار شنیدیم و شعار دیدیم!
یا علی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها