کد خبر: ۱۲۷۹۰۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
هیئت‌رئیسه فراکسیون روحانیون موضوع اتحاد اصولگرایان و سفر هیئت پارلمانی ایران به سوریه را در دستور کار خود داشته و نیز مقرر شد تا جلسه مجمع عمومی فراکسیون در 17 اردیبهشت برگزار شود.

به گزارش 598، سید علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: اعضای هیئت‌رئیسه فراکسیون روحانیون مجلس در جلسه امروز خود پیگیری مصوبات قبلی  از جمله برنامه دیدار با مقام معظم رهبری را در دستور کار داشتند و نیز مقرر شد تا مجمع عمومی فراکسیون در روز سه‌شنبه دو هفته آینده (17 اردیبهشت) چنانچه بررسی لایحه بودجه سال 92 در دستور کار صحن علنی نباشد جلسه‌ای را برگزار کند.

وی افزود: همچنین در جلسه امروز رئیس فراکسیون روحانیون گزارشی را در ارتباط با اتحاد اصولگرایان به اعضای جلسه ارائه کرد که در این گزارش عنوان شده بود که جامعتین جلسات و پیگیریهایی را در این باره داشته و دارند تا اتحاد اصولگرایان محقق شود. همچنین در این جلسه گزارش مختصری از سوی مرتضی حسینی عضو گروه دوستی ایران و سوریه در مورد سفر اخیر این گروه به سوریه در جلسه مطرح شد.

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون روحانیون مجلس اظهار داشت: در جلسه روز 17 اردیبهشت بنا براین است که از میان شخصیتهایی همچون عزت‌الله ضرغامی ، صفار هرندی، حجت‌الاسلام طائب و حسین شریعتمداری یک نفر به عنوان سخنران به جلسه دعوت شوند تا در این راستا اطلاعات دقیق‌تری در ارتباط با موضوع انتخابات در اختیار اعضای فراکسیون قرار گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها