کد خبر: ۱۲۸۳۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
وبلاگ شهدا آماده‌ایم

به گزارش وبلاگستان 598،، وبلاگ شهدا آماده‌ایم نوشت: 

نمی‌دانم بعضی از سیاسیون ما را چه شده است که در این اواخر نطق‌هایی ارائه می‌دهند که آدم به این همه تغییر و تحول یکباره شک می‌کند؛ تب تند انتخابات بعضی از آنان را چنان بی‌حال کرده که روز به روز تبخال می‌زنند و آدم را از هرچی سیاست و بصیرت، زده می‌کنند.

سیاست زدگی بعضی از اینان چنان از درجه بالایی برخوردار است که آدم حس می‌کند این بیماری واگیردار و وحشت آور سیاست زدگی دامن‌گیر ما هم بشود.

*کمر شکن می‌کند بعضی از حرف‌ها آدم را...

از عسگر اولادی و علم الهدی بگیر تا اخیراً که این تب به جناب زاکانی هم سرایت کرده است؛ همشان متفق القولند که موسوی و کروبی جز سران فتنه و فتنه گران نیستند؛ سران فتنه امریکا و انگلیس هستند؛ کمر شکن می‌کند بعضی از حرف‌ها آدم را؛ چنان روی اعصابت راه می‌روند که انگار این چند سال و حوادث‌اش به وجود نیامده است.

هنوز اَینَ عمار آقا تمام نشده، کلاً از بیخ فتنه گران را منکر می‌شوند؛ درست است ضعف‌هایی دارد دولت، اما دلیل بر این نیست آلزایمر سیاست بگیرند این آقایان.

هنوز مهر تأیید حماسه 9 دی خشک نشده سران فتنه کسان دیگر شده‌اند؛ یادمان نرفته خون 300 هزار شهیدی که برای اسلام و نظام ریخته شد و هنوز پیکرهایشان می‌آیند و می‌روند و اما ما با نظریه‌های سیاسی مضحک، نیشخند تحویل آن ور آبی‌ها می‌دهیم.

یادمان نرفته عاشورای 88 و درس پس داده‌های مکتب حسین (ع) چگونه در برابر این قوم یزید که در این روز پایکوبی می‌کردند به مقابله ایستادند؛ یادمان نرفته شکسته شدن حرمت ارباب سیاست؛ جناب زاکانی ارادت ما به شما زیاد است و پابرجا اما تمام دنیا می‌دانند فتنه گری و سران فتنه در دنیا چه کسانی هستند و از زمانی که کشورشان در نقشه جهان به وجود آمد در دنیا فتنه‌گری کردند و می‌کنند.

چه شده که موسوی و کروبی فتنه‌گر نیستند؟

فتنه گران کشور ما جز اینان بودند؟ سران فتنه 88 ایران نبودند؟

یادتان نیست آتش زدن مساجد و پایگاه‌های بسیج، قرآن، عکس امام و پرچم ایران؟ آیا آنها حتی یک خط بیانیه دادند که خود را از صف کفار جدا کنند؟ حتی یکبار گفتند ما با نظامیم و جدا از آنان؟

آقای علم الهدی می‌گوید که ناخواسته وارد فتنه‌گری شدند این آقایان، ناخواسته یا خواسته خود را جدا از آشوب طلبان دانستند؟ فراخوانی جناب موسوی در فیس بوک برای ریختن در خیابان و آتش زدن اماکن عمومی یادمان نرفته.

چطور آنان فتنه‌گر نیستند اما دستشان با بعضی از افراد خارج نشین در یک کاسه بود؟ چطور آنان فتنه‌گر نبودند اما در مراسم‌های جعلی کشتن افراد شرکت می‌کردند و مظلوم نمایی می‌کردند برای سبزی‌ها، در حالی که یک ملت را به بازی گرفته بودند؟

چطور آنان فتنه‌گر نیستند درحالی که یکبار خود را همراه نظام ندانستند؟ آیا تنور انتخابات اینقدر داغ است که باعث می‌شود هر حرفی را به آن بچسبانیم که رأی بیشتری کسب کنیم؟ به یکباره بگویید آنها تقصیری نداشتند و بیایند کاندید شوند دیگر؛ چند نفر دیگر مانده که اعلام برائت داشته باشند از احمدی نژاد و فرش قرمز به پای این افراد بیاندازند؟!

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها