کد خبر: ۱۲۸۵۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات می کوشد تا صعف ای خود را در این فصل بپوشاند.

جام ورزشی؛ با توجه به نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات و مذاکرات صورت گرفته با برخی بازیکنان به بررسی تغییرات احتمالی پرسپولیس می پردازیم.


* خليل‌زاده به جاي نورمحمدي
حتي يك سال باقي مانده از قرارداد خليل‌زاده با مس هم نمي‌تواند مانعي باشد براي سرخپوش شدن او؛ چرا كه موافقت باشگاه كرماني براي صدور رضايتنامه‌اش را خيلي پيش از اينها گرفته. خليل‌زاده اگر بيايد شكي نيست كه جايگزين نورمحمدي خواهد شد چرا كه نه سيدجلال و بنگر تصميمي براي جدايي دارند و نه كادر فني از خانزاده خواهد گذشت.


* جهانبخش به جاي ولاتكو
كم‌سن و سال‌ترين بازيكني كه پرسپوليس برايش تور پهن كرده همين جهانبخش 19 ساله است و مانع بزرگ او، يك سال قراردادش با داماش. پرسپوليسي‌ها اما به هر قيمتي او را مي‌خواهند تا بنشانندش به جاي ولاتكوي مقدونيه‌اي كه گراني دلار قرار است او را از پرسپوليس و شايد هم از فوتبال ايران براند.


* حدادي‌فر به جاي كلاه‌كج
حدادي‌فر را نمي‌شود در برنامه جوانگرايي باشگاه به حساب آورد اما يكي از بهترين خريدهاي فصل پرسپوليس شايد خود او باشد. اين بازيكن كه قراردادش با ذوب‌آهن آخر فصل بي‌اعتبار مي‌شود، مي‌آيد براي جايگزيني عادل كلاه‌كج كه حضورش هيچ دردي را از اين پرسپوليس بيمار دوا نكرد و حالا يكي از مازادهاست.


* صادقيان به جاي نوروزي
به گزارش 598 به نقل از جام،همين كه صادقيان ديگر قراردادي با ذوب‌آهن ندارد براي پرسپوليس بهترين خبر است، به‌ويژه كه در خط حمله پرسپوليس قرار است شاهد يك ريزش حداقل دو نفره باشيم و در اين ميان، پيام صادقيان مي‌تواند گزينه‌اي قابل اعتماد باشد براي جانشيني هادي نوروزي.


* كريمي به جاي ماركو
مثل ولاتكو، ماركو پروويچ هم حتي اگر بخواهد نمي‌تواند در پرسپوليس فصل بعد جايي براي خود دست و پا كند و جايش هم خالي نمي‌ماند چرا كه باشگاه از همين حالا موافقت كريمي را براي سرخپوش شدن گرفته. يعقوب كريمي البته بايد به خاطر يك سال باقي مانده از قراردادش با تيم نفت، رضايتنامه بگيرد.


* شاكري به جاي قاضي
جدايي قاضي از پرسپوليس چيزي نيست كه بشود در آن ترديد كرد. دليلش هم همين نيمكت‌نشيني‌هاي تكراري است كه انگار پاياني ندارد. خود باشگاه هم اميدي به ماندن قاضي ندارد و به همين خاطر براي امضاي قراردادي 3 ساله با يونس شاكري كه فصل پيش 12 گل براي ابومسلم زده به توافق رسيده تا خط حمله‌اش خالي نماند.
ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها