کد خبر: ۱۲۹۳۳۴
زمان انتشار: ۰۸:۱۴     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
تهیه کننده " عصر پاییزی" گفت: "عصر پاییزی" به زودی به جوجه های پاییزی تغییر نام می دهند.
جمال شیر محمدی تهیه کننده مجموعه "عصر پاییزی" در خصوص  روند تصویر برداری کار، در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: حدود 40 درصد از تصویر برداری عصر پاییزی با پایان رسیده و همزمان با آن تدوین هم انجام می شود.

وی افزود: اکنون ادامه تصویر برداری در یک لوکیشن ثابت و در یک عمارت قدیمی انجام می شود و صدا گذاری این مجموعه نیز آغاز شده است.

شیر محمدی با اشاره به حضور بازیگران جدید"عصر پاییزی" اظهار داشت: با علی عمرانی استاد پیشکسوت عرصه بازیگری وارد گفتگو شده ایم و بهنوش بختیاری هم جلوی دوربین رفت.

این تهیه کننده با اشاره به بستن قرار داد با فرزاد حسنی تصریح کرد: با فرزاد حسنی قرار داد بستیم که نباید به دلیلی این قرار داد منتفی شد و امیر حسین صدیق جایگزین او شد.

وی با اشاره تغییر نام  عصر پاییزی" ابراز داشت: به احتمال زیاد "عصر پاییزی" به نام "جوجه های پاییزی" تغییر نام خواهد دارد و به نام اول خود باز می گردد.

شیر محمدی در خصوص موضوع "عصر پاییزی" گفت: با ازدواج مجدد "عطا" (محمد رضا شریفی نیا) ماجراهایی میان مادر زن سابق او با همسرش اتفاق می افتد و کوروش تمامی بازیگر نقش اول این سریال پس از اخراج از کار خانه ای به دنبال هدف خود با اتفاقاتی روبرو می شود.

وی افزود: بازیگران جدید دیگری  وارد کار می شوند که در صورت بستن قرار داد نام آنها اعلام می شود.

شیر محمدی ادامه داد: "عصر پاییزی "سریال ویژه ماه رمضان 92 بود که "دود کش" جاي آن را گرفت.

گفتنی است؛ کوروش تهامی، محمد رضا شریفی نیا، نسرین مقانلو، بهنوش بختیاری، سینا رازانی، سپیده خداوردی، علی سلیمانی، سعید پیر  دوست، رامین نعمتی و مهتاج نجومی از بازیگران عصر پاییزی هستند.

شایان ذکر است؛ علی میر میرانی، آزاده محسنی و سمانه نامدار نویسندگان، سیروس عبدلی مدیر تصویر برداری، هادی معنوی صدا بردار، ایمان امیدواری طراح گریم، مریم رحمانی طراح لباس، منصور وثوقی دستیار  اول کارگردان و برنامه ریز، ناصر نصیری مدیر تولید و لیلا خوش کنار عکاس عصر پاییزی هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها