کد خبر: ۱۲۹۵۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
فرمانده انتظامی استان بوشهر مطرح کرد
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: اسیدپاشی در شهر برازجان به یک زن و پسربچه 9 ساله، کار پدر خانواده بوده است.
حیدر عباس‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: تامین امنیت شهروندان از اساسی‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی است و در این مسیر اهتمام ویژه داریم.

وی افزود: همکاری مردم با نیروی انتظامی تاثیر بسیار زیادی در ایجاد امنیت پایدار دارد و به حمدالله در سطح استان همکاری خوبی بین مردم و ماموران انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در ادامه در تشریح جزئیات اسیدپاشی در برازجان خاطرنشان کرد: اسیدپاشی شهر برازجان به یک زن و پسربچه 9 ساله کار پدر خانواده بوده است.

عباس‌زاده تصریح کرد: صبح 16 فروردین ماه امسال بر اثر اسیدپاشی به یک زن 35 ساله و پسر 9 ساله‌اش در مجتمع مسکونی والفجر برازجان، زن از ناحیه صورت و دست و کودک از ناحیه پا دچار سوختگی شده و به بیمارستان انتقال یافتند.

وی اضافه کرد: به دلیل حساسیت موضوع، تیمی تخصصی از پلیس آگاهی دشتستان مسئول پیگیری پرونده شد که در تحقیق از این خانم، وی اعلام کرد که با کوبیدن در منزلش، در را باز و فردی با لباس زنانه وارد منزل شده و به سمت وی و کودکی که در بغلش بوده، اسید ریخته است.

این مسئول ادامه داد: پلیس در بررسی‌های اولیه به یکی از زنان همسایه مظنون شده و تحقیقات از وی آغاز شد، اما شواهد قطعی به دست نیامد تا اینکه در پیگیری‌های بعدی، مشخص شد فرد اسیدپاش مرد بوده و احتمالا برای رد گم کردن، لباس زنانه پوشیده است.

عباس‌زاده گفت: در جریان اقدامات پلیسی، به پدر خانواده مظنون شدیم و در جریان تحقیقات انجام شده از وی، پس از ضد و نقیض گویی‌های او درباره زمان حضورش در محل کار و منزل، نهایتا لب به اعتراف گشود و اسیدپاشی به همسر و فرزندش را برعهده گرفت.

فرمانده پلیس استان بوشهر یادآور شد: وی اعلام کرده به دلیل مصرف 3 قرص متادون در شب قبل حادثه، تعادل روحی نداشته و دست به این اقدام شنیع زده است.

عباس‌زاده درباره انگیزه وی از اسیدپاشی گفت: این شخص به پلیس گفته انگیزه‌اش ازدواج مجدد بوده و ظاهرا در نظر داشته تا همسر خود را با این شیوه از بین ببرد.

وی افزود: وضعیت زن و پسر اسیدپاش رو به بهبودی است و با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم در اختیار مراجع قضایی قرار می‌گیرد تا درباره وی تصمیم‌گیری شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها