کد خبر: ۱۲۹۷۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۰۲ خرداد ۱۳۹۰

شماره جدید هفته نامه حوادث و شگفتی های کشور، در حالی منتشر شده و روی کیوسک های مطبوعاتی رفت، که جلد خود را، به پهلوانی ایلامی که قادر است کارهای خارق العاده ای انجام بدهد، اختصاص داده است. این پهلوان شگفت انگیز، با تیتر «سوپرمن در ایلام» و توضیحات «گرفتن موتورسیکلت به دندان و کوهنوردی با آن، عبور مینی بوسی با سرنشین از روی بدن و بلند کردن همزمان 6 آدم از کارهای محیرالعقول این پهلوان است» و «این مرد 180 کیلوگرمی با ایستادن در مسیر ماشینی که خلاص کرده بود و نگه داشتن آن، مادر و فرزندی را از مرگ نجات داد» مهمان جلد این شماره سرنخ شده است.

 
«من می بریدم من می شکستم؛ انوش معظمی بازیگر نقش حرمله در سریال مختارنامه از اتفاقاتی که در طول این مدت برایش افتاده، می گوید»، «جشنواره رویایی فانوس ها در چین»، «آمنه بهرامی: بخشش، نه!»،«عجیب ترین موجودات دریا؛ سوغات سونامی»، «باشو، غریبه بزرگ؛ کودک سیه چرده ای که با نقش باشو توانست در خاطرات کودکی مان نقش ببندد، این روزها سیگارفروشی می کند»،«شوماخرهای راسته آزادی؛ برگزاری مسابقه کار پارک دریفت و انجام حرکات نمایشی با اتومبیل؛ در حضور دادو، بهترین دریفت کار جهان» و «مشهورترین قاتلان زنجیره ای؛ بعضی از قاتلان سریالی بیش از 100 قتل را در پرونده خود ثبت کرده اند» از دیگر سوژه های خواندنی این هفته نامه هستند.
 
اخبار جنایی و شگفتی ایران و جهان، خاطرات قضات، دادگاه خانواده، نامه های خوانندگان، معمای تصویری، پاورقی، 10 برتر جهانی، سرگرمی، آنچه شما خواسته اید و ... از دیگر بخش های ثابت تنها هفته نامه حوادث و شگفتی های کشور به شمار می روند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها