کد خبر: ۱۳۰۰۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
«سامان.ر» یکی از مرتبطین با گروهک تروریستی پژاک و از نویسندگان وب‌سایت ضد انقلابی روزآنلاین طی مطلبی در صفحه فیس‌بوک خود از اقدام بی‌بی‌سی فارسی در عدم پوشش خبری لباس زنانه پوشیدن تجزیه‌طلبان کرد به شدت انتقاد کرده است.
به گزارش 598 به نقل از موسسه راهبردی دیده‌بان، پس از آن‌که شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی طی برنامه‌هایی به تریبون تروریست‌ها و تجزیه‌طلبان خلق عرب تبدیل شده بود و این اقدام این شبکه مورد اعتراض عناصر گروهک مرتد جبهه ملی نیز قرار گرفت و طی نامه‌هایی به مدیر فاسد این شبکه از اقدامات تجزیه‌طلبانه وی انتقادهای شدید کردند؛ این‌بار نیز یکی از به‌اصطلاح نویسندگان وب‌سایت ضد انقلاب روزآنلاین که بودجه‌اش از سوی سازمان جاسوسی هلند تأمین می‌شود از عدم پوشش خبری بی‌بی‌سی فارسی از خبر لباس زنانه پوشیدن توسط تجزیه‌طلبان کرد در حمایت از حقوق زنان کرد انتقاد شدیدی کرده است.

«سامان.ر» که از مرتبطین با گروهک تروریستی پژاک می‌باشد طی مطلبی در صفحه فیس‌بوک خود از پوشش خبری گسترده بی‌بی‌سی فارسی برای نشست سلطنت‌طلبان در پاریس انتقاد کرده ولی خبر پوشش زنانه مردان حتی به اندازه یک خبر ساده هم جایی در بی‌بی‌سی ندارد. وی در این‌باره اینچنین می‌نویسد: «چرا برگزاری نشست سلطنت‌طلبان می‌تواند تیتر یک یا دوی بی‌بی‌سی فارسی باشد اما خبر اعتراضات مریوان و متعاقب آن کمپین متفاوت «پوشش زنانه مردان» در حد یک خبر ساده هم به بی‌بی‌سی راه پیدا نکرد؟»

سامان رسول پور

این عنصر مرتبط با تروریست‌ها در ادامه با اشاره به اینکه خبر لباس زنانه پوشیدن تجزیه‌طلبان کرد به عنوان یک خبر مهم برای رسانه‌های بزرگی چون لوموند، فرانس 24 و حتی بی‌بی‌سی جهانی بود اما برای بی‌بی‌سی فارسی نبود. وی در ادامه به کمپین حمایت از مجید توکلی یکی از اعضای افراطی تحکیم وحدت ـ‌ که 16 آذر سال 88 در حالی که قصد داشت با چادر و مقنعه از دانشگاه امیرکبیر فرار کند دستگیر شد ـ و با عنوان «مردان با‌حجاب» راه‌اندازی شده بود اشاره کرد و گفت آن حرکت برای بی‌بی‌سی فارسی خبر بود اما اقدام مفتضحانه تجزیه‌طلبان کرد خبر نبود؟ «سامان.ر» اینچنین به بی‌بی‌سی و مسئولین آن حمله می‌کند: «چرا کمپین «مردان با حجاب» در حمایت از مجید توکلی برای بی‌بی‌سی «خبر» بود اما داستان مریوان و پوشش زنانه مردان نبود و ایگنور شد؟»

اما ماجرا وقتی جالب می‌شود که با تعدادی از گزارشگران و سردبیران بی‌بی‌سی فارسی هم برای پوشش این خبر تماس‌هایی نیز گرفته می‌شود اما با بی‌توجهی و کم‌محلی آن‌ها و مدیرانشان مواجه می‌شوند. یکی دیگر از تجزیه‌طلبان کرد نیز ذیل این مطلب طی کامنتی از لفظ خر برای بی‌بی‌سی استفاده می‌کند.
خاطر‌نشان می‌شود که این اختلافات عمیق در بین گروه‌های مختلف ضد انقلاب و اپوزیسیون تا حدی است که تا رسانه‌های آنان نیز کشیده شده و به خوبی خبر از آن می‌دهد که معارضین انقلاب و نظام به هیچ وجه ولو در ظاهر امکان اتحاد و یک‌صدایی ندارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها