کد خبر: ۱۳۰۳۱۹
زمان انتشار: ۱۰:۰۷     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
در همایش هفته گذشته وبلاگ نویسان که در کاخ سعد آباد برگزار شد، مشایی سخنرانی 3 ساعته کرده و گفته این جلسه ما انتخاباتی نیست.
به گزارش 598 به نقل از جهان،‌ وی در این جلسه به سوال مربوط به چگونگی اخذ مدرک کارشناسی ارشد خود جوابی نداده و گفته قبلا در این باره پاسخ داده ام.

مشایی همچنین گفته است: "یکی از افرادی که مرا دعوت به مناظره کرده بود اخیرا دیداری سه ساعته با من داشته اما جرات ندارد آن را رسانه ای کند."

ظاهرا مشایی هم جرات نام بردن از این فرد را نداشت تا به ادعای وی پاسخ گفته شود.


اسفندیار رحیم مشایی در این دیدار از احمدی نژاد به عنوان سرباز بهاری نام برده و مدعی شده است: " اعضای شورای روابط خارجی آمریکا  که حدود 30 نفر بودند با دکتر احمدی‌نژاد در یکی از سفرهای سازمان ملل دیدار کردند و سوالاتی را مطرح کردند و سرباز بهاری، همه آنها را یک به یک نه با امتیاز که با ضربه فنی شکست داد."

آنچنان که مشرق نوشته است، تعدادی از این وبلاگ نویسان از احمدی نژاد خواسته اند از کاندیداتوری مشایی صرف نظر کند تا شائبه فامیل بازی برطرف شود. مشایی پدر عروس احمدی نژاد است.

از سوی دیگر برخی حامیان دولت که نگران کاندیداتوری نیکزاد هستند به وی گفته اند در صورتی که برای ریاست جمهوری ثبت نام نکنی گزینه اول شهرداری تهران خواهی بود.

حامیان نیکزاد می گویند در صورتی که وی بخواهد وارد رقابت های انتخاباتی شود حضور خود را از شهر اردبیل اعلام خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها