کد خبر: ۱۳۰۹۰
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۰۳ خرداد ۱۳۹۰
جمعی از سینماگران سرشناس ایرانی سه‌شنبه سوم خرداد همزمان با آزادسازی خرمشهر و ولادت حضرت فاطمه(س) به همت خانه سینما در بهشت زهرا حاضر شده و با شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبر، در دو سال گذشته همزمان با آزادسازی خرمشهر خانه سینما زمینه حضور جمعی از اهالی سینمای ایران را در خوزستان به وجود می‌آورد که امسال این برنامه به شکل حضور در گلزار شهدا و مرقد امام راحل اجرایی شد.

در مراسم روز سه‌شنبه که با دیدار از گلزار شهدا و قرائت فاتحه برای آنان آغاز شد، سینماگران بر مزار شهیدان آوینی، کاظمی و صیاد شیرازی حاضر شدند و سپس برای تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی در سالروز تولد امام خمینی (ره) در حرم مطهر ایشان حضور یافتند.

در ادامه حاضران با اهدای گل به مرقد امام راحل، بر سر مزار آیت‌الله سلطانی طباطبایی بروجردی، حاجیه خانم خدیجه ثقفی (همسر امام خمینی)، آیت‌الله توسلی یار دیرین ایشان و دکتر محمود بروجردی (داماد امام) فاتحه خواندند.

در این برنامه سینماگرانی چون مجید مجیدی، رضا میرکریمی، مازیار میری، محمدمهدی عسگرپور، محمدرضا شرف‌الدین، حبیب دهقان‌نسب، منوچهر محمدی، جعفر صانعی‌مقدم، علیرضا داودنژاد، مجتبی راعی، امیرحسین علم‌الهدی، حمید خضوعی‌ابیانه و بیژن میرباقری حضور داشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها