کد خبر: ۱۳۱۰۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
کریمی قدوسی در همایش دعوت از دکتر جلیلی عنوان داشت:
نماینده مردم مشهد مقدس در مجلس شورای اسلامی گفت: خانم اشتون می‌گوید سعید جلیلی اهل مذاکره نیست و اگر می‌خواهید مذاکرات ادامه پیدا کند وی را باید برداشت، رهبر معظم انقلاب فرمودند کسانی بروند مذاکره کنند که روحیه ضد استکباری داشته باشند. آمریکا و اروپا تصمیم گرفته‌اند که خاورمیانه را در اختیار خود بگیرند، آنان منتظر انتخابات 24 خرداد هستند.
به گزارش پایگاه 598، شب گذشته همایش ائتلاف 1+مردم جهت دعوت مردمی از دکتر جلیلی برای حضور در عرصه انتخابات  در مسجد اهل بیت(علیهم السلام) برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور روحانیون، اصناف، دانشجویان و دیگر اقشار مردم قم برگزار گردید حجت الاسلام همازاده نویسنده و پژوهشگر حوزوی و همچنین دکتر کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به سخنرانی پرداختند.

نماینده مردم مشهد مقدس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که انتخابات ریاست جمهوری یازدهم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شده است، ادامه داد: جبران فتنه 88 به این سادگی میسر نیست.


کریمی با اشاره به این‌که سران فتنه از سابقه‌داران حکومت اسلامی بودند و مسند قدرت در اختیار آنان بوده است، ابراز کرد: عوامل و سران فتنه امروز به گونه‌ای سخن می‌گویند که انگار مرد دیگری در میدان وجود ندارد، آنان در برافروختن فتنه دست داشته‌اند و باید توجه داشت که فتنه 88 روی انتخابات یازدهم تأثیرگذار است.

وی با بیان این‌که کاندیداها باید مواضع خود را نسبت به فتنه مشخص کنند، اظهار کرد: برخی‌ها می‌گویند عده‌ای در فتنه بودند و فردا حرفشان را پس می‌گیرند، اما مردم اشتباه نکردند و از همان ابتدا سران و عوامل فتنه را شناختند.

نماینده مردم مشهد مقدس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فتننه 88 یک حادثه داخلی نبود، یک عقبه بیرونی و خارجی داشت، ریشه در استکبار داشت و به خاطر بصیرت مردم خاموش شد و گرنه سرنوشت ما مانند سوریه می‌شد.

وی ابراز کرد: اقدام به موقع از سوی خواص مهم است و اگر از زمان خود بگذرد سودی ندارد، موضع‌گیری امروز درباره فتنه سودی ندارد، باید در زمان و موقعیت خودش درباره فتنه به خوبی موضع‌گیری می‌کردند.

کریمی بیان کرد: برخی همچنان بر طبل فتنه 88 می‌کوبند و می‌گویند این فتنه نبود بلکه شرارت بود و رهبری را دور زدند، نه تنها به فکر عذرخواهی و توبه نیستند بلکه بر مواضع خود پافشاری می‌کنند.


وی موضع کاندیدای ریاست جمهوری درباره بیداری اسلامی را یکی از مواضع مهم نامزدهای انتخاباتی خواند و گفت: سعید جلیلی در این زمینه فعالیت‌های خوبی انجام داده است، بیداری اسلام یک زمینه‌ساز بزرگ برای اسلام ناب است و حوادث آینده بسیار مهم است.

وی با اشاره به این‌که مردم از انقلابی بودن خسته نشده‌اند بلکه از حاشیه‌سازی خسته شده‌اند، افزود: رهبر انقلاب در روز کارگر فرمودند که کسی که می‌خواهد در صحنه بیاید نه حاشیه داشته باشد و نه روحیه حاشیه‌سازی داشته باشد.

کریمی گفت: هدف از حاشیه‌سازی‌ها انزوای اصول‌گرایی و چنگ انداختن به چهره نظام است، فردی که حاشیه نداشته باشد، فردی مطیع  رهبر انقلاب است و یکی از این شخصیت‌های بدون حاشیه ایشان است.

وی گفت: برخی‌ها کارکشته سیاست هستند و به دنبال سوءاستفاده از فرصت‌ها هستند، آقای جلیلی به دنبال شخصیت‌سازی ویژه و حاشیه‌سازی از خود نیستند.

نماینده مردم مشهد مقدس در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران ناخالصی را در نظام برنمی‌تابد، ابراز کرد: ما در انقلاب دست غیب و معنویت را دیده‌ایم، عده‌ای عزیز شدند و تا ابد عزیز هستند و عده‌ای را هم بالا بردند تا از بالا به زمین بزنند و امام(ره) فرمود کسی جلوی این انقلاب نباید بایستد.



وی گفت: پذیرش مسؤولیت در جمهوری اسلامی سخت است، و حکومت اسلامی با حکمت اداره می‌شود و مدیریت علمی چندان جواب نمی‌دهد، رهبر معظم انقلاب فرمودند من دیپلمات نیستم بلکه یک انقلابی‌ام.

کریمی خاطرنشان کرد: رییس‌جمهور باید به معنای واقعی کلمه انقلابی باشد، رابطه با آمریکا به مصلحت نیست، رییس‌جمهور باید اهل مجاهدت و مبارزه باشد از این رو در هر پیچ به گونه‌ای بار می‌آید که خواسته اسلام را اجرا می‌کند.

وی بیان کرد: گفتمان شهدا و انقلاب باید در نامزدهای ریاست جمهوری باشد، مردم کسی را می‌خواهند که ضعف‌های احمدی‌نژاد را نداشته باشد و قوت‌های وی را داشته باشد، مردم حاشیه‌سازی‌های احمدی‌نژاد را نمی‌خواهند که برخی از این حاشیه‌سازی‌ها از قبل طراحی شده بود.

نماینده مردم مشهد مقدس در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که برخی می‌گویند باید سیاست‌های مبارزطلبانه خارجی را کنار بگذاریم و می‌گویند ما با اسرائیل سر جنگ نداریم، اظهار کرد: باید توجه داشت که بزرگ‌ترین آرمان شهدا و انقلاب همین مبارزه با اسرائیل است.



وی گفت: خانم اشتون می‌گوید سعید جلیلی اهل مذاکره نیست و اگر می‌خواهید مذاکرات ادامه پیدا کند وی را باید برداشت، رهبر معظم انقلاب فرمودند کسانی بروند مذاکره کنند که روحیه ضد استکباری داشته باشند.

کریمی بیان کرد: آمریکا و اروپا تصمیم گرفته‌اند که خاورمیانه را در اختیار خود بگیرند، آنان منتظر انتخابات 24 خرداد هستند، هر کس که انتخاب شود برای 8 سال انتخاب می‌شود، باید ضعف‌های دولت را نداشته باشد.

وی گفت: کسانی که باند ندارند برای آنان یک حسن است و سعید جلیلی این‌‌گونه است، کسانی که در سیاست رفیق‌باز هستند مجبور به باج دادن و باج گرفتن هستند و این بلای بزرگی است.

وی افزود: امام(ره) کار را به جایی رساند که به امروز و دیروز ما خط بدهد، امام(ره) برای اسلام زحمت کشید، امام(ره) فرمود مردم شخص‌پرست نیستند و اسلام را می‌خواهند و اگر من هم از اسلام دست بکشم، مردم من را طرد خواهند کرد.

نماینده مردم مشهد مقدس در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب مردم را برای خلق یک حماسه سیاسی به میدان می‌خواند، ابراز کرد: ایشان بارها و بارها فرمودند که وظیفه من این است که ملاک و معیار به مردم بدهم و من از این راه دست برنمی‌دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۹ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰
۰
حضرت امام خامنه ای: حکمت، تدبیر و داشتن برنامه از دیگر ویژگی های مورد نیاز رئیس جمهور ميباشد. رئیس جمهور باید فردی باشد که در درجه اول، ایمان و اعتقاد به خدا، مردم و قانون اساسی داشته باشد و در درجه دوم دارای روحیه مقاوم باشد.تهذیب اخلاقی و درگیر حواشی نشدن و در مقابل فشار دشمنان ، نترس و شجاع و مقاوم باشد و اهل از میدان خارج شدن نباشد.
خصوصيات مورد نظر حضرت آقا براي رياست جمهور آينده ومتناسب با مديريت عبورسالم ومقتدرانه از پيچ تاريخي بزرگ به نفع اسلام وقرآن عزيزحقيقتا در جانباز سرفرازدكتر سعيد جليلي مستقر ميباشد بايد يك حركت عظيم وپردامنه وادامه دار درفضاي مجازي و وبلاگها ومراسم ها وهيئت هاي مذهبي براي درخواست كانديداتوري فرزند شجاع حضرت روح الله و شاگرد صالح آقا سيد علي عزيز ، جانباز سرفرازدكتر سعيد جليلي براي انتخابات رياست جمهوري در خرداد امسال به راه انداخت وهمه مومنين ورزمنده ها و ايثارگران وحزب الله عزيزو... و از ايشان اين درخواست مطالبه شود.
مَنْ عَمِلَ صلِحاً مِّن ذَکرٍ أَوْ أُنثی وَ هُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَوةً طیِّبَةً وَ لَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُم بِأَحْسنِ مَا کانُوا یَعْمَلُونَ‏.
صدق الله العلی العظیم.
پاسخ
عاقل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۱
سلام متاسفم که تیم نداشتن وعدم رابطه با سیاسیون شده مزیت؟؟؟د.جلیلی فقط بدرد سفرمی خوره ومذاکره نه کار اجرایی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها