کد خبر: ۱۳۱۴۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۰۴ خرداد ۱۳۹۰
عضو مجلس خبرگان رهبري تأكيد كرد: مسائل داخلي و جريان‌سازي‌هاي انحرافي نبايد مسئولان نظام را به خود مشغول كند و از رسالت اصلي خود در سال "جهاد اقتصادي " غافل بمانند.

آيت‌الله عباس كعبي‌ عضو مجلس خبرگان رهبري در گفت‌وگو با فارس با بيان اينكه مقام معظم رهبري براي پيشرفت، عدالت و حركت رو به رشد نظام و ملت به سمت تحقق پيشرفت در دهه چهارم انقلاب بسيار مصمم و جدي هستند، اظهار داشت: رهبر انقلاب در يك فراخوان عمومي براي مسئولان و مردم، سال 90 را به عنوان سال "جهاد اقتصادي " اعلام كردند.

وي بر همين اساس نامگذاري امسال را از سوي رهبري به اين دليل دانست كه آهنگ و عزم مسئولان و برنامه سال 90 همه بخش‌ها و اجزاي مختلف نظام و مسئولان با حركت رو به رشد پيشرفت و عدالت با شعاع "جهاد اقتصادي " صورت گيرد.

معاون جامعه و نظام جامعه مدرسين حوزه علميه قم با بيان اينكه در ماه اول و دوم سال تا حدودي برنامه‌هاي اين سال تبيين شده است، افزود: اين مطالبه جدي هنوز كه در فصل اول سال قرار داريم، نبايد تحت‌الشعاع مسائل حاشيه‌اي و منازعات داخلي قرار گيرد.

آيت‌الله كعبي يكي از جلوه‌هاي موفقيت نظام جمهوري اسلامي را در طول 32 سال گذشته را اين دانست كه مسائل حاشيه‌اي حركت رو به رشد ملت ايران را متوقف نكرده است.

وي در خاتمه تأكيد كرد: در حال حاضر مسائل داخلي و جريان‌سازي هاي انحرافي نبايد مسئولان نظام را به خود مشغول كند و از رسالت اصلي خود در سال "جهاد اقتصادي " غافل بمانند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها