کد خبر: ۱۳۱۹۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
حاشیه‌‌نگاری از ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
دومین روز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات وزارت کشور با حاشیه‌هایی جالب و خواندنی همراه بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی  خبرگزاری فارس، مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور، دومین روز ثبت نام انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری که از صبح امروز در محل ستاد انتخابات وزارت کشور آغاز شده طبق روال گذشته با حاشیه‌های فراوانی همراه بوده، یکی از نامزدها که برای ثبت نام در انتخابات به وزارت کشور آمده بود با ارائه کارت شناسایی خود را قاضی دادگستری معرفی کرد و گفت که من چندین رأی از جمله یک حکم اعدام صادر کرده‌ام.

 

وی با ارائه مدارکی مدعی شد که حکم صادره را خودش به عنوان قاضی امضا کرده و هم اکنون که حکم در حال طی مراحل قانونی است.

 

رضا محمدمنش دیگر کاندیدی بود که همزمان با روز تولدش به ستاد انتخابات وزارت کشور آمده بود تا مردم را خوشحال کند.

 

وی که 36 ساله و دارای لیسانس پرستاری هم بود می‌گفت که برای خودباوری جوانان پا در این عرصه گذاشته است.

 

رضامحمد منش گفت که از احمدی نژاد در کابینه‌اش استفاده نمی‌کند، چرا که احمدی نژاد خسته شده و باید استراحت کند البته این کاندید معاون اول خود را هم که از دوستان نزدیکش بود انتخاب کرده بود.

 

اسماعیل احمدی 47 ساله دیگر کاندیدی بود که امروز به ستاد انتخابات وزارت کشور آمد، به گفته احمدی وی تاکنون 6 بار در انتخابات ثبت نام کرده است.

 

احمدی خود را فردی ملی میهنی می‌دانست که از خط شهریار برای ثبت نام در وزارت کشور حضور یافته، این کاندید که دیپلمه و کارمند شهرداری هم بود گفت که من تحصیلاتم را مانند ملاصدرا شهر به شهر آموخته‌ام و یک سیر و سلوک عرفانی هم دارم.

 

احمدی که می‌گفت برای حل مشکلات اقتصادی مردم قصد رئیس جمهور شدن دارد، افزود: من بدنه اجتماعی هم دارم و در انتخابات‌های گذشته با اینکه تایید صلاحیت نشدم ولی به خودم رای دادم.

 

علیرضا شیرازی 49 ساله و دارای شغل دریانوردی دیگر نامزدی که امروز به وزارت کشور آمد. وی که خود را رجل سیاسی و مذهبی می‌دانست گفت: بنده آقای علی مطهری یا مهندس چمران را به عنوان معاون اولم انتخاب می‌کنم.

 

ستار قصاری جوان 29 ساله‌ای بود که با لهجه ترکی و شیرینش برای خبرنگاران سخن می‌گفت.

 

وی اظهار داشت: من از ریاکاری بدم می‌آید و همه ریاکاران را از دولتم اخراج می‌کنم، البته امیدوارم بزرگترها انتخاب شوند، چون تجربه آنها از من بیشتر است.

 

وی در پاسخ به سوالی گفت: اگر شورای نگهبان من را تایید نکند تمکین می‌کنم چراکه برای اغتشاش نیامدم.

 

بهمن شاه گشتاسبی متولد 1320 و دیپلمه هم امروز به وزارت کشور آمد، وی می‌گفت که در سن 13 سالگی در یزد مکانیکی می‌کرده و در این کار نابغه بود و بعد از آن هم بزرگترین بازرگان کشور است.

 

شاه گشتاسبی هدفش از ورود به عرصه انتخابات سر و سامان دادن به اوضاع اقتصادی عنوان کرد.

 

امیر محمدی 33 ساله دیگر کاندیدی بود که امروز به وزارت کشور امد، وی مدعی بود که از همه افرادی که در کشور هستند سیاسی‌تر و مذهبی‌تر است و همچنین می‌گفت که صدا و سیما سرمایه‌های ملی را هدر می‌دهد و باید آن را تغییر داد.

 

عبدالرحمان مناوی 65 ساله از خوزستان هم امروز به وزارت کشور آمده بود، مناوی دومین بار بود که شانس را در این عرصه آزمایش می‌کند و البته می‌گوید که من طوری نیست که شرایطم منفی باشد.

 

وی لیسانس حسابداری دارد و بازنشسته وزارت نفت است.

 

مناوی می‌گفت که اگر بتوانم خودم را معرفی کنم رای اول در خوزستان را خواهم داشت.

 

وی اضافه کرد: آقای محسن رضایی هم در دوران هنرستان با من همدوره بود و ما در آن زمان در هنرستان شرکت نفت درس می‌خواندیم.

 

سجاد اکبری متولد 1370 و دارای مدرک کاردانی امداد و سوانح هم امروز به وزارت کشور آمد. سجاد در پاسخ به خبرنگاران برای سخن گفتن در ابتدا گفت که آمادگی ندارم البته وی دقایقی بعد لب به سخن گشود و اظهار داشت: خیلی وقت است که قصد رئیس جمهور شدن دارم و به این موضوع فکر می‌کنم.

 

وی افزود: البته من قانون اساسی را حفظ نیستم و قصد دارم که بعدا آن را مطالعه کنم.

 

اکبری در پاسخ به سوالی گفت، ترجیح می‌ دهم که اصولگرا باشد، این نامزد انتخابات در پاسخ به سوال دیگری اظهار داشت: من در حد نیستم که بخواهم احمدی‌نژاد را نقد و بررسی کنم ولی در کل خوب عمل کرده است.

 

وی در پایان با ذکر این نکته که باید الان در کلاس حاضر شوم، وزارت کشور را ترک کرد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها