کد خبر: ۱۳۲۰۱۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
وزير ورزش و جوانان گفت: در مورد ناکامي‌هاي اخير باشگاه پرسپوليس و تصميم‌گيري در آن منتظر جلسه هيئت‌مديره اين باشگاه بزرگ هستيم.
محمد عباسي امروز در سفر رئيس جمهور و هيئت دولت به مازندران در مورد ناکامي‌هاي اخير باشگاه پرسپوليس تهران در جام حذفي و ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور و تصميمات وزارت ورزش و جوانان درباره ماندن يا جابه‌جايي مديرعامل و هيئت‌مديره اظهار داشت: منتظر جلسه هيئت‌مديره اين باشگاه بزرگ هستيم.

وي افزود: بايد اعضاي هيئت‌مديره تشکيل جلسه داده و نظرات و تحليل‌هاي خود را در اين مورد ارائه کنند تا تصميم‌گيري لازم را انجام دهيم.

به گزارش فارس، وزير ورزش و جوانان در مورد هزينه‌هاي ميلياردي و کلان دو باشگاه پرسپوليس و استقلال پايتخت اذعان داشت: هزينه‌هاي کلان و ميلياردي را در اين دو باشگاه و همچنين ديگر باشگاه‌هاي ورزشي و فوتبال شاهديم که ما مخالف اين هزينه‌ها هستيم.

عباسي يادآور شد: بايد ورزش يک موقعيت عمومي و بستر همگاني پيدا کند تا همه افراد جامعه بتوانند از آن سود ببرند.

وي با اعلام اينکه بايد بتوانيم با توجه به نيازمندي‌هاي بسيار زياد، بستر و امکانات لازم را براي استفاده عمومي از ورزش فراهم کنيم، تصريح کرد: بايد بيشتر امکانات ما در زمينه استعداديابي مصرف شود.

وزير ورزش و جوانان با تأکيد مجدد بر اينکه با هزينه‌هاي کلان باشگاه‌ها موافق نيستم، عنوان کرد: بايد مسئولان باشگاه‌ها نيز در اين زمينه بيشتر مراقبت داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها