کد خبر: ۱۳۲۱۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
فرزند دبیرکل جنبش حق بحرین، این کشور را سرزمینی تحت اشغال نیروهای نظامی عربستان سعودی خواند و با بیان اینکه انقلابیون منامه محاکمه جنایتکاران آل‌خلیفه و آل‌سعود را خواستارند، خروج نیروهای اشغالگر عربستانی را خواستار شد.

«علی المشیمع» فرزند دبیرکل جنبش حق بحرین در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری فارس محاکمه عاملان جنایات مختلف علیه مخالفان بحرینی را مهم‌ترین خواسته‌های ملت بحرین عنوان کرد و گفت: ملت بحرین به خوبی می‌داند که عربستان سعودی عامل همه رنج‌های شهروندان بحرینی است؛ از این رو ملت بحرین هیچ گاه جنایات آل‌سعود را از یاد نمی‌برد و هرگز از محاکمه عاملان جنایات این کشور عربی علیه مخالفان و رهبران بحرینی چشم‌پوشی نمی‌کند.

وی از عربستان سعودی به عنوان رژیمی مخالف حق انسان، دین، اخلاق و ارزش‌ها نام برد و تاکید کرد: نیروهای نظامی عربستانی از آغاز اشغال بحرین تاکنون انواع و اقسام جنایت‌ها را در حق بحرین، انقلابیون و همچنین رهبران انقلاب روا داشته‌اند.

فرزند دبیرکل جنبش حق بحرین انتقال عده‌ای از زندانیان سیاسی و رهبران آنها به زندان‌های عربستان را اقدامی بی‌شرمانه و بس ناجوانمردانه خواند و خاطرنشان کرد: بسیاری از زندانیان در بند رژیم آل‌خلیفه در شرایطی به خاک عربستان انتقال داده شده‌اند که هیچ یک از خانواده‌هایشان از وضعیت آنان اطلاعی در دست ندارند.

المشیمع وضعیت رهبران انقلابی در بند رژیم آل‌خلیفه را بسیار اسفناک توصیف کرد و اظهار داشت: بسیاری از رهبران انقلاب بحرین به واسطه کهولت سن و قرار گرفتن در معرض شنیع‌ترین شکنجه‌ها در شرایط جسمانی بسیار نامطلوبی قرار دارند و چه بسا همگی آنان با همین وضعیت بد جمسانی به عربستان سعودی انتقال داده شده باشند.

وی همچنین به انتقاد از کشورهای غربی و برخی رژیم‌های منطقه‌ای در همراهی با آل‌خلیفه برای سرکوب ملت بحرین پرداخت و تصریح کرد: متاسفانه آمریکا و انگلستان به همراهی برخی کشورهای عربی با پوشش سیاسی و حمایت‌های لجستیکی و رسانه‌ای مقدمات لازم برای پیشبرد اهداف عربستان سعودی و آل‌خلیفه در بحرین را فراهم ساخته و با آنها در سرکوب مردم و رهبران دینی این کشور مشارکت کرده‌اند.

فرزند دبیرکل جنبش حق بحرین با تاکید بر اینکه هیچ یک از تلاش‌های خاندان آل‌خلیفه و آل‌سعود طی دو سال گذشته در تطمیع ملت بحرین به بار ننشسته گفت: ملت بحرین طی سال‌های متمادی رژیم‌های آل‌سعود و آل‌خلیفه را به خوبی شناخته و همه مذاکرات و معامله‌های آنان برای خاموش کردن فریادهای ملت انقلابی بحرین را رد کرده است.

المشیمع با تاکید بر اینکه مبارزه تنها راه حل رهایی ملت بحرین از رژیم مستبد آل‌خلیفه است خاطر نشان کرد: انتظار وقوع معجزه برای براندازی آل‌خلیفه به هیچ وجه عقلانی و عملی نیست بلکه براندازی این رژیم مستبد مبارزه‌ای جانکاه و طاقت‌فرسا را طلب می‌کند.

وی با بیان اینکه یک نظام حکومتی 40 ساله را نمی‌توان یک شبه سرنگون ساخت اظهار داشت: براندازی چنین نظامی به ویژه بعد از اشغال کشور از سوی متجاوزان سعودی لازم است با درایت هر چه تمام‌تر و پله پله و تدریجی به پیش رود تا بتواند ملت بحرین را به آرمان‌ها و خواسته‌هایش برساند.

فرزند دبیرکل جنبش حق بحرین از انقلاب مردمی کشورش به عنوان انقلابی فراتر از مرزهای جزیره بحرین یاد کرد و گفت: این انقلاب به لطف خدا و یاری ملت ابعاد فرامنطقه‌ای و بین‌المللی پیدا کرده و به یک انقلاب پیچیده تبدیل شده است.

المشیمع در ادامه مبارزان و انقلابیون بحرینی را به صبر و خویشتنداری بیش از پیش و همچنین مقاومت در برابر افکار و اندیشه‌های انحرافی فرا خواند و تصریح کرد: جای بسی خرسندی است که از آغاز انقلاب بحرین تا کنون هیچ گونه انحراف و تغییری در آرا و عقاید ملت بحرین در قبال آرمان‌های این انقلاب روی نداده است.

وی ادامه مسیر مبارزه با توکل برخدا و ایمان به مسیر انتخاب شده از سوی ملت را توصیه همه رهبران دینی و سیاسی بحرین به جوانان این مرز و بوم عنوان کرد و گفت: رهبران انقلاب بحرین از ملت انقلابی و جوانان بحرینی می‌خواهند تا همواره به آرمان‌های انقلاب خود پایبند باشند و به هیچ وجه ترس و هراسی از متجاوزان و زورگویان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به دل‌های خود راه ندهند.

فرزند دبیرکل جنبش حق بحرین دادن قربانی را ماهیت همه انقلاب‌های انسانی دانست و خاطر نشان کرد: واضح و آشکار است که در این میان نظام‌های آل‌سعود و آل‌خلیفه مجرم و جنایتکار واقعی هستند و ملت انقلابی بحرین که همواره خواسته‌های خود را به شکل مسالمت‌آمیز فریاد کرده است تنها قربانی توطئه‌هایی است که از غرب و شرق عالم به رژیم آل‌خلیفه علیه ملتش دیکته می‌شود.

المشیمع حضور مسالمت‌آمیز و مستمر و مداوم در خیابان‌ها را تنها راه زنده و پویا نگاه داشتن انقلاب خواند و تاکید کرد: هیچ انقلابی با سکوت و نشستن در خانه به ثمر نمی‌نشیند؛ از این رو ملت بحرین چنانچه بخواهد رژیم فاسد و مستبد آل‌خلیفه را سرنگون سازد لازم است و باید در صحنه انقلاب بحرین حضور همیشگی و فعال داشته باشد.

وی اصرار انقلابیون بر تحقق خواسته‌های خود را تنها راه شکست جنایتکاران آل‌خلیفه و آل‌سعود عنوان کرد و گفت: ملت بحرین زمانی که بخواهند در برابر فجایع و جنایت‌های آل‌خلیفه و اشغال‌گری‌های آل‌سعود سکوت اختیار کنند مرگ انقلابشان فرا می‌رسد.

فرزند دبیرکل جنبش حق بحرین با تاکید بر اینکه سکوت در برابر نظام‌های مستبد و زورگو به هیچ وجه جایز نیست اظهار داشت: امید است ملت بحرین انقلاب خود را تا پیروزی نهایی همراهی کرده و با پایان دادن به اشغال‌گری عربستان و سرنگونی رژیم آل‌خلیفه بتوانند کشور خود را از شر هرگونه زشتی و پلیدی آزاد و آباد سازند.

المشیمع در ادامه هدف قرار دادن جوانان بحرینی را از راهکارهای جدید آل‌خلیفه برای ساکت کردن ملت انقلابی بحرین عنوان کرد و توضیح داد: در شرایطی که جوانان بحرینی با سرزندگی کامل در حال پیاده‌سازی و اجرای فرامین رهبران دینی و سیاسی خود هستند رژیم آل‌خلیفه نیز به این مساله پی برده و نسبت به تشدید تدابیر امنیتی و سرکوب تظاهرات جوانان بحرینی اقدام کرده‌ است.

وی با تاکید بر اینکه سرکوب جوانان بحرینی به هیچ وجه موجب انصراف آنان از عزیمت به سوی میدان‌های تظاهرات نمی‌شود خاطر نشان کرد: جوانان رشید و برومند بحرینی بر خلاف انتظار آل‌خلیفه همواره بر حضور در خیابان‌ها پافشاری کرده و به خوبی ثابت کرده‌اند که می‌توانند وارثان امینی برای انقلاب مردمی بحرین باشند.

فرزند دبیرکل جنبش حق بحرین با بیان اینکه ملت بحرین از پیر و جوان، شیعه و سنی، شهری و روستایی و غیره به خیل عظیم انقلاب بحرین پیوسته‌اند تاکید کرد: ملت بحرین طی بیش از دو سال گذشته به واسطه اشغال کشور از سوی عربستان سعودی عزت و کرامت انسانی خود را از دست داده و دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد.

المشیمع دستیابی به عزت و کرامت انسانی را تنها راه و هدف انقلابیون بحرینی دانست و اظهار داشت: تا زمانی که چهارسوی جغرافیای کشور بحرین تحت اشغال نظامیان آل‌سعود باشد هیچ یک از آحاد ملت بحرین نخواهد توانست با خیال آسوده سر بر بالین بگذارد و در برابر این همه تحقیر و تجاوز سکوت اختیار کند.

وی با اشاره به پافشاری نیروهای آل‌خلیفه در سرکوب شبانه‌روزی ملت انقلابی بحرین اظهار داشت: این رژیم مستبد طی چهل سال گذشته تا کنون به خوبی ثابت کرده است که به هیچ وجه اصلاح‌پذیر نیست و ملت بحرین هیچ گاه به سازش با چنین رژیم مستبد و خونخواری رضایت نخواهد داد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها