کد خبر: ۱۳۲۳۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
تا کنون دو رهبر عربی، دست دو عالم را بوسیده‌اند که تصویر یکی از این بوسه‌ها به تازگی منتشر شد.
به گزارش 598 به نقل از جهان، شبکه های رسانه ای از غزه خبر دادند که دیروز اسماعیل هنیه، نخست وزیر دولت منتخب فلسطین در دیدار با یوسف قرضای، رهبر معنوی تروریست‌های سوری، به وی تابعیت فلسطینی داد و بر دستان وی بوسه زد.

این عکس العمل هنیه، در حالی صورت گرفت که گروه های مختلف فلسطینی نظیر جنبش های فتح، جبهه خلق برای آزادی فلسطین، جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین، حزب ملت، جبهه مبارزه (نضال) فلسطینی در کنار حزب فدا مخالفت قاطع خود را با سفر قرضاوی به نوار غزه اعلام و مراسم استقبال از وی را تحریم کردند.

یوسف قرضاوی که به دلیل سخنان اختلاف برانگیز مذهبی‌اش در میان اعراب به «شیخ فتنه گر» مشهور است تا کنون فتواهای عجیبی چون «قتل عام مردم سوریه»، «فتوای قتل نوری المالکی»، «حلال بودن نوشیدن جرعه‌ای مشروبات الکلی»و «نفرین ایرانی‌ها در حج» را صادر کرده است.

وی اخیرا در خطبه های نمازجمعه اش در دوحه قطر، با بیان اینکه چرا آمریکا کاری را که در لیبی کرد در سوریه نمی کند گفت: وظیفه امریکاست تا از مردم سوریه دفاع کند و به مردانگی و برای خدا در مقابل آنان ايستادگی کند.

قرضاوی در ادامه با اشاره به نگرانی آمریکا در مورد حمله تروریست های سوری در صورتی فتح سوریه به اسرائیل با این جمله استفهامی که «از کجا به این سخن رسیده اید؟»، به آمریکایی ها اطمینان داد که حمله از به اسرائیل صورت نخواهد گرفت.






بوسه بر دستان عالم متحد آمریکا و منادی اختلاف و خون‌ریزی میان مسلمانان


اما بوسه دیگر متعلق به سید حسن نصر الله است که در دو موقعیت متفاوت بر دستان رهبر معظم انقلاب نشست. یکی در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی در تهران و در مقابل چشمان سران کشورهای اسلامی و دیگری در دیداری اختصاصی با ایشان.

حضرت آیت الله خامنه ای، همواره در جهان اسلام به عنوان منادی وحدت میان مسلمانان و مذاهب اسلامی شناخته شده و همگان را به پرهیز از اختلاف و تفرقه افکنی دعوت نموده اند.





بوسه بر دستان عالم منادی وحدت میان مذاهب اسلامی و یکپارچگی مسلمانان در برابر دشمنان اسلام


ایشان در سخنان چند روز قبل خود، با اشاره به حادثه تلخ و غم انگیز تخریب قبر صحابی جلیل القدر، حجر بن عدی و اهانت به پیكر آن شخصیت بزرگوار و آشكار شدن دست های پنهان دشمنان در این گونه اقدامات، گفتند: سازمانها و شخصیت های بین المللی و سیاسیونی كه در مقابل تخریب یك اثر باستانی عزا می گیرند، در قبال این اهانت آشكار سكوت كرده اند.

ایشان ضمن دعوت از مسلمانان اعم شیعه و سنی برای محکومیت این جسارت بزرگ، تأكید كردند: خداوند در كمینگاه است و قطعاً مكر الهی بر مكر دشمنان غالب خواهد شد و جریانی را كه در صدد سنگ اندازی در راه اتحاد و پیشرفت امت اسلامی است، متوقف خواهد كرد.

اکنون باید از اسماعیل هنیه پرسید که با چه استدلالی بر دستان کسی بوسه می زند که آمریکا، نماد کفر جهانی را دعوت به ریختن خون مسلمانان در سوریه می کند؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۹
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
یه مخاطب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۶ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۵۳
سلام
به گمانم این تصاویر مخل وحدت است با توجه به شرایط موجود حکیمانه است اگر این خبر را محذوف کنید
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۲۲:۵۴ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
نه مخل وحدت نیست وحدت با کی با یک فاسد تروریست ؟
اشکال از ٥٩٨ اینه که قرضاوی را رهبر خطاب کرده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۳ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۱۱
همیشه ج.ا.ا هزینه نموده است و دیگران میوه آن را چیده اند در بوسنی ، عراق، افغانستان، بحرین، فلسطین و...... راستی چرا ایا مدیریت نهضت های ما دچار مشکل اساسی نیست؟ چرا نمی توانیم دوستان دیروز را حفظ کنیم ؟وچرا؟ وچراهای دیگر؟؟؟؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
حمايت ما از مسلمانان بوسني و هرزه گوين، بحرين، فلسطين، عراق، افغانستان و.. ارتباطي با دوستي ندارد. تكليف شرعي ماست
در ضمن مگر ما با برادرانمان در حماس مشكل داريم؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۹ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۴
۰
برادر من آخه این چه مقایسه ایی؟
دو سیداولادپیغمبراز نسل زهرای اطهر(س)روبا دو ... مقایسه میکنید؟
پاسخ
سخا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۷
۱
مرگ بر تروریستهای فتنه گر و حامی اونا قرضاوی صهیونیست
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۸
۰
اين قرضاي همونيه كه هم بستر شدن دختر با پدر را در شرايط اضطرار حلال اعلام كرد . آيا همچين حيواني عالم است؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰
۰
چرا نظرم رو در مورد اون گور به گور شده و این نامرد درج نکردید؟!
پاسخ
سرباز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۶
۰
با نگاه وحدت ، لطفا از قضاوت افراطی صرفنظر بفرمایید.به این خبری که عرضه میکنم توجه بفرمایید:
در نبرد 33 روزه حزب الله عزیز ،تهدید شده تل آویب زده خواهد شد، آنها با واسطه خبر دادند ، تهران را می زنند! اما در نبرد اخیر حماس و سایر نیروهای مقاومت در جنگ 7 روزه با موشکهای فجر ما و مونتاژ در فلسطین اشغالی ، هم تل اویب زده شد و هم مراکزی در شهر بیت المقدس و اسرائیل و آمریکا ضرب شست ما را چشیدند و 7 روزه غائله را جمع کردند.
حماس و مقاومت ، خاکریز مقابله جهانی ما با دشمن صهیونیستی است پس با رویکرد وحدت کل عملکرد این عزیزان رصد شود.فلسطینیان علیرغم شیطنت آمریکا، اسرائیل ، ترکیه و قطر در سوریه و کمپ اوراگان خود هیچگاه علیه آقای اسد و حزب الله و ایران اقدام نکردند و امروز هم با موضع مناسب خود ،تروریسم های مسلح در سوریه را اصلا حمایت نکردند ولو آنکه قرضاوی قراضه و زنباره مفتی آنان باشد.
پس خواهشا مقاومت را همرزم خودمان در جبهه جهانی مقاومت ببینید.
یا علی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها