کد خبر: ۱۳۲۳۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
يک منبع آگاه گفت:صبح امروز پيشرو تيم حفاظت "آيت الله علي اکبر هاشمي رفسنجاني" با حضور در ستاد انتخابات کشور شرايط را براي حضور احتمالي رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام مورد ارزيابي قرار داد.
به گزارش 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ ثبت نام از نامزدهاي انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري در حالي از صبح روز سه شنبه 19 ارديبهشت ماه آغاز شده که تاکنون اشخاص و چهره‌هاي مختلفي با حضور در ستاد انتخابات کشور ثبت نام کرده‌اند.

اما چهارمين روز ثبت نام از نامزدها در حالي آغاز شده است که برخي چهره‌هاي برجسته که احتمال حضور آن‌ها مي‌رفت تا به اين لحظه ثبت نام نکرده‌اند؛ولي گمانه‌زني‌هايي در اين رابطه وجود دارد.

"علي اکبر هاشمي رفسنجاني" رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام يکي از افرادي است که گمانه زني‌هاي زيادي در خصوص حضور وي در ستاد انتخابات کشور به منظور ثبت نام در يازدهمين دوره رياست جمهوري وجود دارد.

در همين راستا يک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور گفت: آيت الله "هاشمي رفسنجاني" فردا شنبه 21 ارديبهشت ماه براي ثبت نام در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور خواهد يافت و به همين منظور صبح امروز پيشرو تيم حفاظت آقاي "هاشمي" با حضور در ستاد انتخابات کشور شرايط را براي حضور احتمالي رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام مورد ارزيابي قرار داد.

اين در حالي است که محسن رضايي،سعيد جليلي، محمدباقر قاليباف، علي اکبرولايتي، متکي، ابوترابي‌فرد از جمله ديگر چهره‌هايي هستند که تاکنون به منظور ثبت نام در انتخابات آتي در ستاد انتخابات کشور حضور نيافتند و احتمال مي‌رود تعدادي از آن‌ها تا بعدازظهر امروز ثبت نام کنند.
 
گفتني است؛ اخبار فوق هنوز از سوي منابع رسمي تاييد نشده است.

تکذیبیه: محسن هاشمی رفسنجانی فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به انتشار خبری مبنی بر حضور تیم حفاظت هاشمی رفسنجانی در وزارت کشور، گفت: چنین خبری از اساس کذب است و هیچ تیمی از سوی گروه حفاظت آیت‌الله هاشمی به وزارت کشور نرفته است.

وی که پس از راهپیمایی محکومیت اهانت به مقدسات به صورت پیاده از خیابان وصال تا وزارت کشور آمده بود و صدها نفر به عنوان هوادارانش او را همراهی می کردند.

وی درباره احتمال کاندیداتوری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: درباره این موضوع حرفی نمی‌زنم.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
دروغه یعنی باور میکنید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها