کد خبر: ۱۳۳۱۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
یک روز بعد آخرین بازی راه آهن، اعضای تیم به دعوت مدیرعامل باشگاه دور هم جمع شدند و شام آخر فصل را در کنار یکدیگر صرف کردند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ مهمانی پایان فصل تیم فوتبال راه‌آهن، شنبه شب برگزار شد و اعضای تیم بعد از یک فصل پرفشار به مرخصی رفتند.

 



1) علي دايي در جشن آخر فصل راه آهن دختر كوچكش نورا را هم كنار خود داشت. شايد باور كردنش سخت باشد اما همان مربي عصباني و حتي ترسناك در زمان فرياد بر سر بازيكنان خود يا داوران و مسئولان مسابقه در زمين فوتبال هم مي تواند پدري مهربان هم باشد كه اينطور با حوصله به دخترش غذا مي دهد و نقش يك پدر واقعي  را به خوبي ايفا مي كند.

 


2) دايي در زمان صرف شام خوشحال به نظر مي رسد. لبخند او كه در پي مكالمه با رئيسي كيا به وجود آمده نشان مي دهد بين و مدير باشگاه ارتباط خوبي وجود دارد و بعيد است دايي در چنين شرايطي به راه آهن و مديرش پشت كند و به پرسپوليس برود.

 


3) دايي در كنار شاگردانش نشسته و به دقت به حرف هاي مديرعامل باشگاه گوش مي كند. براي او حتما اين خيلي اهميت دارد كه رئيسي كيا به ثبت بهترين رتبه تاريخ باشگاه كه در شرايطي كاملا ويژه به دست آمد اشاره كند.

 


4) بعد از پايان جشن راه آهني ها همه بازيكنان و حتي مديران باشگاه پيراهن سفيد و قرمز فصل گذشته تيم را امضا كردند اما حتما امضاي دايي روي اين پيراهن چيز ديگري خواهد بود و وزن آن را زيادتر مي كند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها