کد خبر: ۱۳۳۱۴۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن اعلام استقبال این جمعیت از حضور سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور سعید جلیلی و علیرضا زاکانی موجب تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و بسط حضور نیروهای حزب الهی در عرصه خواهد بود.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری مهر مجتبی شاکری در پایان نشست مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: جلیلی و زاکانی افرادی هستند که به گفتمان انقلاب اسلامی، باورمند هستند و کارنامه شفاف و درخشانی دارند. اینان باورمندیشان به گفتمان امام و انقلاب معلوم و آشکار است به طوری که حضورشان در صحنه، موجب تزلزل جدی در اردوگاه فتنه، فساد و انحراف شده است.

وی اضافه کرد: در حالی که کشور رو به جلو و در جهت پیشرفت اسلامی گام بر می دارد، بایستی افرادی «جوان، پرنشاطَ، انقلابی و با روحیه جهادی» وارد عرصه شوند تا شاهد عزت و سربلندی بیش از پیش اسلامی باشیم و در راه ارتجاع و بازگشت به گذشته را صحیح نمی دانیم.

شاکری با اشاره به وظیفه سنگین شورای نگهبان در تایید صلاحیت ها اظهار داشت: همانطور که دبیر محترم شورای نگهبان اعلام کردند امیدواریم تمام ویژگی هایی که در قانون برای نامزدهای ریاست جمهوری آمده، به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته و افرادی باورمند به قانون اساسی را احراز صلاحیت نماید. آنچه بر انتخابات و ساز و کارهای انتخاباتی حاکم است، تنها قانون اساسی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
احمدی نژاد هم یک نمونه بود
پاسخ
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۰
احسنت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها