کد خبر: ۱۳۳۳۴۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
خبرها از ساخت فیلم انتخاباتی توسط داریوش مهرجویی بر سر زبان‌هاست که کارگردان «هامون» اینگونه خبرها را تکذیب کرد.

به گزارش 598، داریوش مهرجویی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار «نامه» درباره ساخت فیلم انتخاباتی گفت: به هیچ وجه قرار نیست فیلم انتخاباتی بسازم و ساختن فیلم انتخاباتی را تکذیب می‌کنم.

مهرجویی درباره فعالیت‌های کاری این روزهایش گفت: قرار است نمایشی با عنوان «کودک مدفون و غرب واقعی» را به روی صحنه ببرم. نمایشنامه این اثر توسط نشر هرمس منتشر شده است و در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

مهرجویی درباره زمان اجرای این نمایش گفت: من آمادگی لازم برای اجرای این نمایش را دارم و باید منتظر باشیم تا سالنی را در اختیار بگیریم. به زودی بازیگران این نمایش را اعلام می‌کنم.

کارگردان فیلم «هامون» ادامه داد: از زمان اکران فیلم «چه خوبه برگشتی» بی‌خبرم و امیدوارم زمانی اکران شود که با مخاطبانش ارتباط خوبی برقرار کند.

وی افزود: در حال نگارش فیلمنامه‌ای هستم و دو فیلمنامه دیگر را هم آماده دارم که ساخت یکی از این دو را به زودی شروع خواهم کرد.

این کارگردان همچنین درباره «کارنامه چهل ساله» گفت: در ابتدا قرار بود فیلمی مستند با همین عنوان از زندگی من ساخته شود که این فیلم را مانی حقیقی کارگردانی کرد و این فیلم در جشنواره نمایش داده شد. این فیلم یک گفت‎و‌گویی بود درباره من و نقطه‌نظرهای دوستان درباره‌ام.

مهرجویی ادامه داد: حقیقی آن قسمت‌های مربوط به گفت‌و‌گو را در قالب یک کتاب مکتوب کرد و در اختیار من قرارد و من نیز آن را تایید کردم اما درباره عکس‌ها نظری نداشتم. درمجموع این کتاب قابل قبول من است و خوب ادیت شده و توانسته رضایت من را جلب کند.

کارگردان فیلم «سارا» یاد آور شد: معمولا ژورنالیست‌ها سوال‌های کلیشه‌ای از من می‌پرسند و مصاحبه‌کننده‌ها سوال‌هایی می‌پرسند که رغبتی برای جواب دادن را در ما ایجاد نمی‌کند. اما هوشمندی که مانی در نحوه بیان کردن سوال‌ها به خرج داده است مورد تایید من است.

کتاب «مهرجویی؛ کارنامه چهل ساله» با تصاویری از داریوش مهرجویی و آثار سینمایی او همراه است، با فصل‌های «گاو، آقای هالو، پستچی، دایره‌ی مینا»، «مدرسه‌ای که می‌رفتیم، الموت، سفر به سرزمین آرتور رمبو»، «اجاره‌نشین‌هاٰ، شیرک»، «هامون»، «بانو، سارا، پری، لیلا»، «درخت گلابی»، «دختردایی گمشده، میکس، بمانی» و «مهمان مامان، سنتوری»، همراه با نمایه آثار منتشر شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها