کد خبر: ۱۳۳۴۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
دیدگاه‌های هاشمی و مشایی به هم نزدیک است /
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: می‌توان این ادعا را داشت که دیدگاه‌های هاشمی به مشایی نزدیک است و همین مسئله سبب پیوند مجموعه هاشمی و مشایی می‌شود.

هاشم بنی‌هاشمی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد ضمن اشاره به به تعدد و تکثر شرکت‌کنندگان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: در روز پایانی ثبت‌نام شاهد حضور افرادی چون هاشمی و مشایی در دقیقه 90 بودیم.

وی افزود: نمی‌توان هاشمی و مشایی را در یک ترازو قرار داد و با هم مقایسه کرد چرا که این دو شخصیت قابل مقایسه نیستند.

بنی‌هاشمی با بیان اینکه هاشمی سن و سال و تجربه بالایی در خدمت به نظام دارد، خاطرنشان کرد: شخصیت، تجربه و خدمت مشایی در برابر هاشمی قابل مقایسه نبوده و در واقع مشایی وزنه بالایی در برابر وزنه هاشمی ندارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر افرادی در عرصه کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری حضور یافته‌اند که وزنه بسیار سنگین‌تری و بالاتری نسبت به مشایی دارند و جلیلی، حداد و ولایتی از جمله این افراد است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ما به جای اینکه در صحنه انتخابات به بزرگ‌نمایی کسانی چون مشایی بپردازیم باید از حضور افراد برجسته، مطرح و دارای وزنه سنگین‌تر یاد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در چارچوب قانون هر فردی با هر سلیقه و دیدگاهی حق شرکت در انتخابات را دارد،‌گفت: با توجه به اینکه ثبت‌نام و شرکت در صحنه انتخابات هاشمی کاملا در چارچوب قانون بوده نمی‌توان خرده گرفت و باید در مورد احراز صلاحیت شورای نگهبان تصمیم بگیرد، این مسئله در مورد مشایی نیز صدق می‌کند.

* ‌احتمال پیوستن مجموعه هاشمی به مشایی در انتخابات/ دیدگاه‌های هاشمی و مشایی به هم نزدیک است

 

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اذعان این مطلب که ممکن است مجموعه هاشمی در انتخابات به مشایی بپیوندد، تاکید کرد: حضور هاشمی در انتخابات سبب تغییر ترکیب زمین انتخاباتی و آرایش نامزدها می‌شود.

بنی‌هاشمی تصریح کرد: می‌توان این ادعا را داشت که دیدگاه‌های هاشمی به مشایی نزدیک است و همین مسئله سبب پیوند مجموعه هاشمی و مشایی می‌شود.

وی یادآور شد: ما در برگزاری انتخابات باید به دنبال خلق حماسه سیاسی باشیم و با تحقق این حماسه از بروز و ظهور فتنه جلوگیری کنیم و نباید در شرایطی که افرادی به شکل قانونی وارد عرصه انتخابات شده‌اند آنان را عامل فتنه قلمداد کنیم.

* احمدی‌نژاد نباید کاندیدا معرفی می‌کرد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از همراهی احمدی‌نژاد برای ثبت‌نام مشایی در انتخابات با عنوان کاریی غیرمتعارف و بی‌قانون یاد کرد و گفت: در عمر نظام اسلامی و انقلاب اسلامی تاکنون سابقه رخ دادن چنین حادثه‌ای را نداشته‌ایم و باید بدانیم مجری قانون نباید از کاندیدی حمایت کند و به نوعی خود نماد قانون‌گذاری و قانون‌مداری باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
تا دیروز که دیدگاه شما با احمدی نژاد یکی بود و احمدی نژاد و مشایی هم فرقی ندارن و هاشمی رو تخریب کردید و شدید سکان دار مملکت حالا هاشمی با مشایی هم فکر است؟
پاسخ
sharmandeh
UNITED STATES
۱۴:۳۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۲
(‌(احتمال پیوستن مجموعه هاشمی به مشایی در انتخابات))
معلوم میشه بد جوری به مخمصه افتاده ا ید این اتهامات به مشایی نمیچسبه
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
دیگه چی؟
این یک نظریه را نشنیده بودیم, که آن را هم شنیدیم. خدا را شکر. ناکام از دنیا نمیرویم.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها