کد خبر: ۱۳۳۵۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
بعد از نماز مغرب وعشا قرار بود سخنرانی دکتر لنکرانی در حوزه علمیه معصومیه اغاز شود اما دکتر لنکرانی به خاطر دیداری که با ایت الله هاشمی شاهرودی داشتند با تاخیر به مراسم رسیدند.
به گزارش 598 به نقل از صابرنيوز، بلافاصله بعد ازنماز مسجد حوزه علمیه معصومیه که بیش از هزار نفر ظرفیت داشت کامل پر شده بودومنتظر بودند که دکتر لنکرانی از راه برسند بعد از چند دقیقه طبقه بالای مسجد هم پرشد اما باز هم دکتر لنکرانی نیامد حدود پانزده دقیقه بعد جمعیت به حیاط حوزه علمیه کشیده شد ودرحیاط حوزه علمیه معصومیه فرش هایی پهن شد و قرار شد جمعیتی که درحیاط بودند برنامه را از طریق ویدیو کنفرانس دنبال کنند. 
 
 
 

 
 
 لنکرانی چند دقیقه بعد وارد معصومیه شد، در میان جمعیتی که اطرافش را گرفته بودند پنهان شده بود وبه سختی خود را به جایگاه رساند.

آیت الله فیاضی شروع به سخنرانی کرد و بعداز ایراد سخنانی پیرامون گفتمان جبهه پایداری در مورد جلسه اخیری که ایت الله مصباح پیرامون کاندیدای اصلح داشت خبرداد وگفتند باشرائط پیش آمده موجود علامه مصباح اقای لنکرانی راگزینه اصلح می داند و پس از آن حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی شروع به سخنرانی کرد و به این موضوع اشاره کرد که لنکرانی اصلح است و ما تاانتها در این مسیر ثابت قدم خواهیم ماندوبه سخنرانی خود پایان داد و از لنکرانی برای سخنرانی دعوت کرد .
 
 
لنکرانی از جای خود پرخواست تا به پشت تریبون برود ،جمعیت یکصدا صدا می زدن «صل علی محمد یاور رهبر امد» لنکرانی صحبت های خودش رابا صلوات برمحمد وآل محمد آغاز کرد و در صحبت هایش به تیمی که قرار است دولت اینده اش را اداره کنند پرداخت و از برنامه های خود برای دولت یازدهم گفت وبعد به پرسش های طلاب پیرامون مسائل مختلف ریاست جمهوری پاسخ داد وسخنرانی را به پایان رساند.

  
 
سخنرانی به پایان رسیده بود اما سوالات طلاب به پایان نمی رسیدو دور لنکرانی حلقه زده بودند. همراهان اقای دکترگفتند برنامه بعدی شما دیر شده است، اما مگر طلاب پرسشگر این حرفها سرشان می شد همه نگران بودند برای دولت آینده یکی می گفت برای دولت اینده در حال نوشتن برنامه اقتصادی هستم و می خواهم کمک کنم یکی دیگر می گفت نظر علامه مصباح در مورد کاندیدای اصلح چیست؟ دیگری می گفت از کجا معلوم عاقبت شما هم مانند اقای احمدی نژادنشود و...
 
 
بچه های بسیج حوزه علمیه معصومیه به زور لنکرانی را به درب ماشینش رساندند اما تا درب ماشین هم طلاب پرسشگر لنکرانی را رهانمی کردند کار به جایی رسید که یکی از طلاب همراهان لنکرانی را از ماشین پیاده کرد تا در مسیر پاسخ سوالاتش را از لنکرانی بشنود لنکرانی هم از این موضوع استقبال کرد وتابرنامه بعدی به همراه لنکرانی رفت...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
فقط جلیلی.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها