کد خبر: ۱۳۳۶۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
محمد‌صادقی:
یکی از نمایندگان حامی علی اکبر ولایتی با رد برخی اظهارنظرها مبنی بر احتمال کناره گیری ولایتی به نفع دیگر نامزدها گفت که وی به نفع هیچ نامزدی کنار نخواهد رفت.

به گزارش 598، شاهین محمد صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس و از نمایندگان حامی علی‌اکبر ولایتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نقل قولی که در رسانه‌ها به نقل از ولایتی درباره کناره گیری به نفع یک نامزد اصولگرا با نظر جامعتین منتشر شده، گفت: به نظر در این موضوع، کار رسانه‌ای صورت گرفت؛ آقای ولایتی گفتند تابع جامعتین هستند، از ایشان پرسیدند آیا جامعتین هرچه بگویند شما تبعیت می‌کنید که ایشان گفته بودند بله.

وی با بیان اینکه علی‌اکبر ولایتی تا آخر قرص و محکم در صحنه حضور خواهد داشت، تصریح کرد: ایشان ضمن احترام به همه کاندیداها در صحنه حضور خواهند داشت و به نفع هیچ نامزدی کنار نخواهند رفت.

محمد صادقی با بیان اینکه ولایتی، از نامزد خاصی برای اینکه به نفع او کنار برود، اسم نبرده است، گفت که رسانه‌ها اظهارات ولایتی را به شکل ناقص منتشر کرده و نام یکی از نامزدهای اصولگرا را به خبر خود اضافه کرده‌ بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
انشاالله خروجی ائتلاف دکتر ولایتی باشند و اصول گراها روی ایشان اجماع کنند با این شرایط بهتره جبهه پایداری هم از تکروی دست برداره و به فکر رهبری مظلوم باشه تا لجاجتهای بچگانه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها