کد خبر: ۱۳۳۶۸۸
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
عضو ائتلاف پیشرفت گفت: اگر رای سعید جلیلی بالا باشد دلیلی ندارد آن را نادیده بگیریم.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، غلامعلی حدادعادل در حاشیه نشستی در دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب در جمع خبرنگاران، در مورد گزینه نهایی ائتلاف پیشرفت اظهار داشت: با توجه به نظر سنجی‌ها و همچنین نظر جامعتین نظر نهایی خود را اعلام می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا احتمال دارد جلیلی به ائتلاف پیشرفت بپیوندد، خاطرنشان کرد: اگر رای آقای جلیلی بالا باشد دلیلی ندارد آن را نادیده بگیریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
احمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
تعبیر رهبر انقلاب از آیت الله مصباح
مقام معظم رهبری:

"بنده نزدیک به چهل سال است که جناب آقاى مصباح را مى شناسم و به ایشان به عنوان، یک فقیه، فیلسوف، متفکر و صاحب نظر در مسایل اساسى اسلام ارادت دارم.

اگر خداى متعال به نسل کنونى ما، این توفیق را نداد که از شخصیت هایى مانند علامه طباطبائى و شهید مطهرى استفاده کند، اما به لطف خدا این شخصیت عزیز و عظیم ­القدر، خلاء آن عزیزان را در زمان ما پر کرده است. ”
فیلم در لینک زیر
http://mostazafin.tv/latest-video/video/224_rahbar-mesbah
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اه تبلیغات پیش از موعد ! ایشان در حال سخنرانی است؟ شانس آورده از دارو دسته احمدی نژاد نیست چون سفر استانی او تبلیغات پیش از موعده اما اینها...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
جای تاسف دارد که دکتر حداد و بعضی دیگر از اصولگرایان که شخصیتهای موجهی هم هستند بجای انتخاب اصلح و تبلیغ برای او دائما به‌دنبال نظرسنجی هستند که البته تجربه نشان داده نظرسنجی درست هم نداریم.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها