کد خبر: ۱۳۴۳۵۰
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
گردهمایی اعضای ستادهای استانی اسفند‌یار رحیم مشایی امروز (پنجشنبه) برگزار شد.
به گزارش 598 به نقل از فارس، گردهمایی اعضای ستادهای استانی اسفندیار رحیم‌ مشایی صبح امروز (پنجشنبه) با حضور اعضای استانی این ستاد‌ها برگزار شد.
 
در این گردهمایی که علاوه بر اعضای استانی اعضای مرکزی این ستاد نیز حضور داشتند، آخرین هماهنگی‌ها و اتخاذ راهکارهای مشترک برای تبلیغات در انتخابات ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گرفته است.
 
همچنین اعضای این ستاد در ادامه گردهمایی خود با محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسلامی ایران نیز دیدار کردند.
 
براساس این گزارش، ریاست ستاد اسفند‌یار رحیم‌مشایی را عبدالرضا شیخ‌الاسلامی برعهده دارد و قائم مقام وی نیز ابوالحسن فقیه رئیس جمعیت هلال احمر است. اجلالی نیز ریاست بخش استان‌های این ستاد را برعهده دارد.
 
با این حال مشایی تاکید کرده است که هیچ ستاد انتخاباتی را در اختیار ندارد و شیخ‌الاسلامی تنها ریاست ستاد مردمی وی را برعهده دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
roh
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۴۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۲
شائبه جعلی بودن مدرک فقیه از مدت‌ها پیش مطرح بوده و او به خاطر عدم صدور مدرک تحصیلی از جانب دانشگاه به دیوان عدالت اداری شکایت کرده و معتقد بود در دانشگاه تحصیل کرده اما برایش مدرک تحصیلی صادر نشده است. به نظر می‌رسد ابوالحسن فقیه شرایطی مشابه علی کردان یافته که سال‌ها با مدرک جعلی در دانشگاه تدریس می‌کرد و در سمت قائم مقام سازمان صدا و سیما فعالیت می کرد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۰
حالا تو چرا گیر دادی به فقیه؟!!!!!!!!!!!!
پاسخ
MAJID
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۲
عزیز دل هنوز نتیجه نظر شورای نگهبان مشخص نشده چرا مشایی داره کارهای بچه گانه می‌کنه نکنه فکر می‌کنه جای موسوی را گرفته یا سال، سال 88 است.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها