کد خبر: ۱۳۵۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۱۱ خرداد ۱۳۹۰
با وجود مشخص شدن غرض ورزی و کینه رسانه های ضد انقلاب در مواجهه با مسائل ایران، همچنان برخی مسئولین کشور در مصاحبه با این رسانه ها پیش قدم می شوند.
 
به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، این اقدام در آستانه انتخابات مجلس نهم که از سوی برخی نمایندگان صورت می گیرد جالب توجه است.
 
سایت هایی نظیر روزآنلاین، بی‌بی‌سی، صدای آمریکا رسانه هایی هستند که غرض ورزی و کینه توزی آنها نسبت به ملت ایران بارها و بارها ثابت شده است به طوری که کارنامه رسانه ای آنها نزد ملت ایران سیاه است.
 
اخیرا یکی از نماینده های مجلس با سایت ضدانقلاب "روز" مصاحبه کرد و فرشته قاضی خبرنگار متواري روزنامه زنجيره اي اعتماد كه اكنون در آمريكا اقامت دارد و براي «روزنت» و صداي آمريكا كار مي كند، در این گفتگوی شبانه کدهایی علیه ملت ایران از زبان این نماینده بیرون کشید.
 
هر چند به نظر می رسد مصاحبه نادر قاضی پور، نماینده ارومیه در مجلس هشتم با سایت ضدانقلاب "روز" از روی غفلت انجام شده است اما نمایندگان بایستی در این زمینه احتیاط فراوان داشته باشند.
 

فرشته قاضی سمت چپ
 
عکس فوق سخنرانی قاضی در مراسمي با عنوان "شب همبستگی با روزنامه نگاران ایراني دربند" در واشنگتن برگزار شد، است که در آن "رابرت درايفوس" نويسنده مجله آمريكايي "نيشن" (Nation) و مدیر سابق جمع آوری اطلاعات زیر زمینی در نشریه "میدل ایست اینتلیجنس رویو" با شالي سبز بر گردن نیز به سخنراني پرداخت.
 
در اين مراسم كه با حضور جمع بسيار محدودي از ضد انقلابيون ايراني و آمريكايي در سالن رقص مركز مالوين در دانشگاه جرج واشنگتن برگزار گرديد، علاوه بر درايفوس، "اكبر گنجي" ضد انقلاب فراري از كشور، "ایران داور اردلان" و "جکی لیدن" از كاركنان رادیو ملی آمریکا (NPR) و "فريبا داوودي مهاجر" سخنراني كردند.
 
گفتنی است پس از روزنامه جامعه، به تدريج روزنامه ها و نشريات زنجيره اي ديگري مانند توس، نشاط، عصر آزادگان، اخبار اقتصاد، اعتماد ملي، شرق، هم ميهن، شهروند امروز، كارگزاران، بنيان، ياس نو، نوروز، صبح امروز، آفتاب امروز، جامعه مدني، بهار، اعتماد و... پا به ميدان گذاشتند كه در پوشش ركن چهارم دموكراسي و نهاد مدني، نقش پايگاه مطبوعاتي دشمن را ايفا مي كردند.
 
اكنون بسياري از همكاران اين رسانه ها با دريافت پناهندگي از كشورهايي نظير آمريكا، انگليس، آلمان، فرانسه، هلند و... در خدمت رسانه هاي علني ضد انقلاب قرار دارند؛ افرادي نظير: حسين باستاني، بابك داد، شهرام رفيع زاده، سراج ميردامادي، شادي صدر، مهرانگيز كار، روزبه ميرابراهيمي، جمشيد برزگر، فريبا داودي مهاجر، اميد معماريان، حنيف مزروعي، فرهمند علي پور، سعيد قاسمي نژاد، محمدجواد اكبرين، علي اصغر رمضان پور، حسين سربخشيان، فرشته قاضي، مهدي خلجي، آرش سيگارچي، محسن كديور، سامان رسول پور، محمد تهوري، نيما راشدان، رامين احمدي، آرش بهمني، آيدا فجر، اكبر- گاف، نفيسه زارع، نيك آهنگ كوثر، علي افشاري، اكبر عطري و... ده ها اسم ديگر كه هم اكنون به صداي آمريكا، راديو فردا، بي بي سي، راديو زمانه، روزنت، گويانيوز و... سرويس مي دهند.
 
برخي از اين افراد غير از سرويس مطبوعاتي، سرويس اطلاعاتي و جاسوسي هم مي دهند و به عواملي براي جمع آوري اطلاعات از رابطين داخلي تبديل شده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها